Gjest Tex Skrevet 7. november 2003 #1 Del Skrevet 7. november 2003 Hva får pappa av deg til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 7. november 2003 #2 Del Skrevet 7. november 2003 Ny barbermaskin!! Den gamle streiker og da er han ikke no go å klemme på! Så nå må han få ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. november 2003 #3 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg tror han skal få et abonnement på Jeger, hund og våpen! Og så får han to DVD`er sammen med stemoren min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. november 2003 #4 Del Skrevet 7. november 2003 Gåstaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 7. november 2003 #5 Del Skrevet 7. november 2003 Et eller annet oppslagsverk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. november 2003 #6 Del Skrevet 7. november 2003 min far bor i utlandet og derfor sender vi masse norsk tørr mat og sauser som de ikke kan få tak i der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 7. november 2003 #7 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg skal kjøpe den nye Pondusboka til han og så tenkte jeg på å muligens kjøpe han en DVD-samling med Futurama. ...min far er ikke som andre fedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. november 2003 #8 Del Skrevet 7. november 2003 Fedre er så vanskelige å kjøpe gave til... Pappa får en bok eller vin, mens stefaren min (mammas mann) får cognac eller vin. Andre forslag mottas med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #9 Del Skrevet 7. november 2003 Pappa får en bok eller vin, mens stefaren min (mammas mann) får cognac eller vin. Så stefaren din er din mors mann?! :o Hvem skulle han ellers vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 7. november 2003 #10 Del Skrevet 7. november 2003 I disse dager kunne han godt vært fars mann - man vet aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. november 2003 #11 Del Skrevet 7. november 2003 mammas exmann?? Det er stefaren til mannen min....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 7. november 2003 #12 Del Skrevet 7. november 2003 Pappa'n min får abonnement på Forbruker Rapporten, og svigerfar på Trav og Galopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. november 2003 #13 Del Skrevet 7. november 2003 Pappa skal få enten * fransk bok om d-dagen i Normandie * fransk dvd om Frankrikes store helt, Johnny Hallyday * Cd + bok om store øyeblikk i Radiosportens historie * Klær Svigerfar??? Har ikke peiling...... Han pleier å være ok å kjøpe til - han ønsker seg som regel ganske konkrete ting. Så da får jeg vente til ønskelista kommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 7. november 2003 #14 Del Skrevet 7. november 2003 mammas exmann?? Det er stefaren til mannen min....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 7. november 2003 #15 Del Skrevet 7. november 2003 Aner ikke enda. Somregel får han og mamma noe sammen, så muligens noen av de krystallglassene de samler på? Svigerfar... nja, enten får de noe sammen de to også, ellers så får han noe fra polet (til min samboers far er det alltid vellykket emd en gave fra polet. Og da kan han "spandere" så masse på meg som han bare klarer (jeg drikker ikke) og ha det morro all den tid vi er der.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady79 Skrevet 7. november 2003 #16 Del Skrevet 7. november 2003 hei på dere.... i år får pappa og mamma gave sammen....de får fotografbilde av meg og min mann fra bryllupsdagen!! Ellers så har pappa tidligere fått bøker, skjorter, verktøy og ellers andre ting han ønskre seg!! klem fra Lena :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå