Gå til innhold

Hva gir du til mamma?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun får en praktisk gave i år! Jeg skal hjelpe henne å vaske ned hele huset og tømme kjellerhyblene for gammelt skrap! Hun har ønsket seg det , også skal hun få deilig parfyme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma får 4 tallerker til Nisseserviset fra Porsgrund og så får hun Raclette sammen med stefaren min! Hun har også bursdag 18. desember så hun får heller noe personlig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma skal få en lydbok i år.

Da kan hun sitte å høre på den mens hun syr eller broderer eller hva hun finner på.

Det samme skal farmor også få, hun begynner å se litt dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sikkert, men vurderer å kjøpe noe kroppspleie produkter (fuktighetskrem, renskemaske, fargebad ++). Vanskelig å kjøpe til folk som har alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!!

I år får mamma og pappa gave sammen. De får fotografbilde av megog min mann på bryllupsdagen!!

Tidligere har mamma fått parfyme, smykker, klær og ellers andre ting hun ønsker seg!!

Klem fra Lena :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har alltid lange ønskelister, så jeg får alltid noen gode tips om hva hun ønsker seg.

I år vet jeg at hun ønsker seg biografien om Knut Hamsun, og Knut Hamsuns samlede. Fra i fjor husker jeg at hun ønsket seg Ona Fyr av Ingebrigt SteenJensen, og den fikk hun ikke, så kanskje det ordner seg i år.

I tillegg skal hun i hvert fall få en tovet veske med pynt som passer til skjerf og vanter hun fikk i fjor og som hun bruker mye.

Har kjøpt litt lekkert undertøy og kremer/parfyme osv de siste årene. Hun bruker ikke så mye penger på sånt, så da er det morsomt å gi henne litt "luksus".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Huff, det er så vanskelig å finne gaver til mamma (og pappa..) Men jeg forsøker alltid å finne ting som ikke er praktiske eller nyttige, ting hun ikke ville kjøpt seg selv, overskuddsting. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år får mamma morgenkåpe, sengeteppe og diverse CD'er med musikk hun liker godt, og også et par småpresanger/tullepresanger i tillegg tenker jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff' date=' det er så vanskelig å finne gaver til mamma (og pappa..) Men jeg forsøker alltid å finne ting som ikke er praktiske eller nyttige, ting hun ikke ville kjøpt seg selv, overskuddsting. :D[/quote']

...da skulle du vært på et sånt "Perfect Home-party" da vettu... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokkern om jeg vet. Hvis hun ikke kjøper det selv til den tid kjøper jeg kanskje en "kosedrakt" i fleece så hun kan holde varmen når strømprisene blir skumle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år skal jeg spandere på henne full hudpleie, massasje, pedikyr og manikyr hos en flink beautysalong.

Syntes hun trenger en liten dag bare på seg selv. Hun jobber masse, og stresser og bekymrer seg for alt som har med barna sine og gjøre, så dette må da være en perfekt gave til henne tror jeg.. :D

VET den vil falle i smak!

Problemet mitt er å finne gave til PAPPA det... :roll:

Det er alltid like vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mamma er heldigvis veldig flink til å ønske seg ting og gi oss ønskelister (selv om de er så korte at hun jo alltid vet hva hun får da). Hørte rykter om en sånn liten "statue-ting" som de selger på glassmagasinet - de er jo kjempefine da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år blir det brudebilde hun og pappa får, men tidligere gaver har vært hudpleie/aromaterapi o.l. og det liker hun kjempe godt. Pappa derimot får som regel ei cd eller en DVD, eller noe annet finurlig så er han fornøyd. Men i år er det altså brudebilde de får, samt noen små pressanger som en håndkrem, isskrape, en brent cd (som hun ønsket seg) osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må sjekke pris først, men har lyst til å gi henne en "bli ny" dag, med farge- og stilanalyse, frisørtime m.m. Vet hun ønsker seg det. kanskje søstersen kan bli med og spleise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dompapen

Noni juice!

Siden hun har alt av ting og tang; mens helsa er så som så vil jeg gi henne noe som kan få henne litt kvikkere i vintermørket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...