Gå til innhold

Kan vegetarianere svelge?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, kan de det?

Mtp at vegetarianere ikke vil spise noe levende. Sædceller lever jo på en måte. Vet ikke hvor skillet deres går jeg.

Har sett en på film som ikke fikk BJ av dama fordi hun var veggis. Gjelder dette IRL også?

:sukk:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det første jeg tenkte da jeg leste innlegget ditt var at dette var da en veldig søkt problemstilling. Men kanskje ikke? Hva vet vel jeg. Jeg er ikke vegetarianer og vet ikke så mye om hva som er jamat og neimat. Bortsett da fra kjøtt, selvfølgelig. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk er da vegetarianere på ulikt grunnlag. Er ikke sæd veldig proteinrikt?

Skrevet (endret)

Så mye rart folk tenker på :popcorn:

Endret av Xaphan
AnonymBruker
Skrevet

Veggiser spiser jo ingenting fra dyr, fugler, fisk, insekter osv. Antar de heller ikke vil spise noe fra mennesker, såååå....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:natti:

:hoho:

Gjest vegan
Skrevet

De høyrer seg litt dumt ut.

Vegetarianer spisar ikkje kjøtt, som er -som alle veit- er ikkje meir en eit lik (lever ikkje) spisar både egg, melk, honning og mange andre produkter fra dyr. Spisar grønnsoker som er ikkje døydd og spirer som lever som ingen andre... yoghurt, kefir, surmjølk innholder bakterier som "lever" òg...

Veganer spise/bruker ikkje noko fra dyr (Ikkje fra dyr, ikkje teste på dyr heller) men det er ein livstil som går lengre en kva du spisar da trur ikkje eg at sær gjelder som neiprodukt.

Gjest Heloise
Skrevet

Er nok levende organismer i vannet vi drikker også, og planter lever jo de også. Sperm og selleri - Same shit for me. Men så er ikke jeg veganer/vegetarianer heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen dyr blir skadd i produksjonen (jeg skiller mellom en potensiell baby og en faktisk baby) og nedsvelgelsen av sperm, så svelg i vei :-)

Skrevet

Noen hardcore vegeterianere vil ikke spise egg, kaviar og liknende. vil nesten sette sperm i samme kategori som det.

Hadde vært artig å få en BJ av ei hardcore veggis som da svelgte, for å så konfrontere henne med dette etterpå :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen hardcore vegeterianere vil ikke spise egg, kaviar og liknende.

For det første heter de som ikke vil spise egg, melk som veganere, ikke vegetarianere.

For det andre er vel kaviar fisk??? Ingen veggiser spiser fisk.

Eller, my comment til denne tråden:

:popcorn:

• Liker 2
Skrevet

For det første heter de som ikke vil spise egg, melk som veganere, ikke vegetarianere.

For det andre er vel kaviar fisk??? Ingen veggiser spiser fisk.

Eller, my comment til denne tråden:

:popcorn:

Ååå beklager så mye at jeg faktisk ikke visste at de het "veganere", DET var tåpelig av meg det altså! ;D

Kaviar er ikke fisk kjære deg, det er fiskerogn (:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ååå beklager så mye at jeg faktisk ikke visste at de het "veganere", DET var tåpelig av meg det altså! ;D

Kaviar er ikke fisk kjære deg, det er fiskerogn (:

Jeg trodde faktisk alle mennesker i det moderne samfunnet hadde hørt om veganere jeg da... Er ikke noe nytt, fancy begrep akkurat.

Kjenner en del veggiser, og ingen spiser kaviar...

• Liker 1
Skrevet

Kjenner en del veggiser, og ingen spiser kaviar...

Styrker vel egentlig bare det første eksempelet mitt bedre dette da. Siden sperm vil jo være noe av det samme, bare fra et menneske.

AnonymBruker
Skrevet

Styrker vel egentlig bare det første eksempelet mitt bedre dette da. Siden sperm vil jo være noe av det samme, bare fra et menneske.

Ja, de kan hende.

Kjenner ingen av dem godt nok til å spørre om det TS spør etter.

Nå sporer jeg fullstendig av her, men jeg trodde man måtte drepe fisken for å få tak i kaviaren (rognen). Man må ikke drepe et menneske for å få tak i sæden...

AnonymBruker
Skrevet

Vegetarianer spisar ikkje kjøtt, som er -som alle veit- er ikkje meir en eit lik (lever ikkje) spisar både egg, melk, honning og mange andre produkter fra dyr. Spisar grønnsoker som er ikkje døydd og spirer som lever som ingen andre... yoghurt, kefir, surmjølk innholder bakterier som "lever" òg...

Veganer spise/bruker ikkje noko fra dyr (Ikkje fra dyr, ikkje teste på dyr heller) men det er ein livstil som går lengre en kva du spisar da trur ikkje eg at sær gjelder som neiprodukt.

Var dette svaret oppklarende? Jeg ble ikke klokere av det, men kanskje noen kan tolke det for meg? Jeg er nok en enkel sjel og da er det enkle det beste, men det bør være noenlunde forståelig allikevel. Eller hva?

AnonymBruker
Skrevet

Var dette svaret oppklarende? Jeg ble ikke klokere av det, men kanskje noen kan tolke det for meg? Jeg er nok en enkel sjel og da er det enkle det beste, men det bør være noenlunde forståelig allikevel. Eller hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...