Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nars Orgasm er en populær blush blant skjønnhetsguruer. Jeg har sett at Nars Orgasm Inneholder Lanolin og under "may contain" står det Bismuth. Skjønnhetsguruer lager også mye oppstyr rundt Lanolin og hevder det er en veldig dårlig ingrediens og slakter alle produkter som inneholder denne ingrediensen.

Det jeg lurer på da er: Hvorfor er da Nars favoritt blushen deres ? Jeg har sett omtaler og der står det de bruker det ofte, nesten hver dag, og skryter over den og nevner ikke i omtalen at den inneholder Lanolin engang.Mens andre blusher med Lanolin får kjempedårlig karater.Det virker som de har bestemt seg på forhånd at blushen er dårlig fordi de har sett på ingredienslisten.

Jeg har også sett et innlegg der nars orgasm anbefales til uren og prone acne hud... Så hvorfor mener de at lanolin er greit i et produkt, men ikke et annet?

Jeg klarer ikke helt å skjønne det. Noen som vet?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo hende de ikke har sett og og tabber seg litt ut. Men man har jo som regel ikke blush rett på huden og da påvirker kanskje ikke ingridiensene huden så mye?? Bare tenkte siden foundation er mellom huden og blushen.

Skrevet

Nå kjenner jeg ikke til akkurat denne blushen, men jeg mener det er forskjell på hva slags lanolin det er, og hvordan den er fremstilt. Se f.eks. denne oversikten over ingredienser som tetter porene (komedogene ingredienser). Her ser man at visse typer som er utvunnet fra lanolin har en høy score, mens andre har veldig lav score. http://www.zerozits.com/Articles/acnedetect.htm#inglist

Kanskje det går an å sende mail til kundeservice hos Nars for å høre om hva slags lanolin de bruker i rougen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...