Gå til innhold

Billig og flink tannlege i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Billig og billig, vet godt at tannlege ikke er billig. Men når man nå bor i Bergen og har muligheten til å velge og vrake av tannleger så kan det jo være greit å velge noen som er flinke, men gjerne ikke de som er dyrest :)

Noen som har noen anbefalinger og komme med så setter jeg stor pris på dette! :) Kom gjerne med ca pris på hva dere betalte for kontroll, og evt. borring av hull. :)

Kan legge til at det kan være helst i området rundt Sentrum og Åsane.

Endret av Poppsilopp
Skrevet

hiver meg på her. hadde vært kjekt å vite.

Skrevet

Arken Tannlegesenter på Åsane Storsenter!

Jeg vil påstå at de tar ''vanlig'' tannlegepris, hverken veldig billig eller veldig dyrt. Det er profesjonelle tannleger der, moderne lokaler, og best av alt har de åpningstider som passer min arbeidstid, altså åpent ettermiddag/kveld og i helgene.

Det er flere tannleger der. Jeg går til Elisabeth Eriksen, og hun er både dyktig og sympatisk, jeg er veldig fornøyd =)

Skrevet

Arken Tannlegesenter på Åsane Storsenter!

Jeg vil påstå at de tar ''vanlig'' tannlegepris, hverken veldig billig eller veldig dyrt. Det er profesjonelle tannleger der, moderne lokaler, og best av alt har de åpningstider som passer min arbeidstid, altså åpent ettermiddag/kveld og i helgene.

Det er flere tannleger der. Jeg går til Elisabeth Eriksen, og hun er både dyktig og sympatisk, jeg er veldig fornøyd =)

Tusen takk for svar! :)

AnonymBruker
Skrevet

Sigrun Bruget hos Rosenkrantz Tannlegesenter :) Kjempehyggelig og flink. Det finnes ikke billige tannleger. Rosenkrantz Tannlegesenter opererer med helt vanlige priser. Du får skriftlig overslag dersom noe må gjøres.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente altså "vanlige" tannlegepriser ;)

• 9 måneder senere...
Skrevet

Måtte bare bli medlem her for å meddele at Prestestien Tannlegepraksis i Åsane gir deg gratis undersøkelse og røntgen for tiden! Det er fort en tusenlapp spart, så da blir jo totalen lavere uansett.... :jepp: De ligger rett bortenfor åsane senter og bussterminalen. Jeg hadde ikke noen hull, men tok en tannrens, og betalte bare 300 kroner til sammen for hele greien. Billig!

Prestestien Tannlegepraksis

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale tannklinikken 5-3 i bergen sentrum. De har også studentrabatt om du er student. Du kan få et overslag om hva det koster før de gjør noe. De er faglig dyktige og moderne lokaler.

Lykke til hos tannlegen uansett hvilken du velger :)

• 7 måneder senere...
Gjest tannlegeskrekk
Skrevet

Arken er jo svindyr! Regner med du betaler for de enorme lokalene og hundre tannhelsesekretærer i tillegg.. :fnise:

Ville valgt en tannlege som i det minste oppgir prisene sine på nett. For hvorfor skulle dét være så vanskelig? Fange deg i stolen før du vet?

Og så ville jeg valgt et lite kontor. Både for å slippe å sitte og vente blant 12 andre, med tannverk og angst, men også for å slippe å betale for mer enn selve behandlingen...

Og en tannlege som har en ålreit tannlegevaktordning! :veslejenta:

https://www.google.n...lient=firefox-a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...