Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #1 Skrevet 7. november 2003 Er det noe spesielt jeg bør være obs på eller ta hensyn til når jeg skal gjennomføre en 6-dagers kur mot underlivssopp? En annen ting er....hva vet egentlig menn om underlivssopp? I går når jeg hadde kjøpt denne kuren visste jo kjæresten min mer om dette her enn meg selv. Jeg ble i grunn litt sjalu, for han må jo ha det fra en tidligere kjæreste? Eller hvor får menn denne kunnskapen?
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #2 Skrevet 7. november 2003 Fra kjærester får de denne kunnskapen. De fleste jenter har sopp en eller flere ganger i løpet av sitt seksuelt aktive liv.
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #3 Skrevet 7. november 2003 Nå hender det jo at menn får sopp de også da....
manji Skrevet 7. november 2003 #4 Skrevet 7. november 2003 Eller hvor får menn denne kunnskapen? Samme plassene som kvinner. Vi deler jo et felles media. Tror menn generelt i dag har mye mer peiling på underlivssopp, bind og tamponger enn menn for ca. 8 år siden hadde. Hvor mye som plukkes opp fra kjærester kommer vel litt ann på om dette er noe det snakkes om. De fleste styrer vel i det store og det hele unna det temaet, selv om det kanskje dukker opp en sjelden gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå