Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eg e sjukepleierstudent - ferdig med to av tre år på høgskolen. Og i sommer skal eg jobbe i heimesjukepleien, også vil eg ha navnskilt på uniformen min, men veit ikkje åssen tittel eg skal bruke. Har dere forslag?? Tenker utenom de vanlige arbeidstitlene: hjelpepleier, sjukepleier, sjukepleierstudent, helsefagabeider osv. Hva med å bruke tittel som "pleier"? "Hjertevenn"? Kom med forslag.

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2/3 sykepleier

Skrevet

Sykepleiestudent?Poenget med navnskilt er jo nettopp av folk vi møter skal vite hvem vi er og hva vi er.

• Liker 3
Gjest annemor30
Skrevet

Navnet ditt

sykepleierstudent

For det er jo dette du er;)

• Liker 2
Skrevet

vi lærte på sykepleierutdanninga at vi skal bruke den tittelen vi har, mao er du kun sykepleierstudent når du jobber som det og er i den rollen, altså i praksis. når du jobber i sommer er du ikke det, da er du pleier eller hva du nå vil kalle deg for..

ha en god sommer med de herlige gamle! :)

AnonymBruker
Skrevet

vi lærte på sykepleierutdanninga at vi skal bruke den tittelen vi har, mao er du kun sykepleierstudent når du jobber som det og er i den rollen, altså i praksis. når du jobber i sommer er du ikke det, da er du pleier eller hva du nå vil kalle deg for..

ha en god sommer med de herlige gamle! :)

Det har ikke vi hørt noe om.

Jeg synes også det er litt feil. For det er jo forklarende at du har et skilt med sykepleistudent på, for det er det man er også når man jobber som assistent på fritiden. Man har fortsatt den kunnskapen man har som sykepleistudent, som jobb ved siden av studiene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke vi hørt noe om.

Jeg synes også det er litt feil. For det er jo forklarende at du har et skilt med sykepleistudent på, for det er det man er også når man jobber som assistent på fritiden. Man har fortsatt den kunnskapen man har som sykepleistudent, som jobb ved siden av studiene.

Men er det virkelig så viktig å få frem i skiltet at du har mer kunnskap enn feks fagarbeidere eller ufaglærte?

Hjertevenn hadde jeg syns var utrolig merkelig om jeg så noen hadde der jeg jobber.

AnonymBruker
Skrevet

Det var da veldig så opptatt du var av dette skiltet. Gamlingene klare (eller gidder) jo ikke å lese hva som står på det uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...