Gå til innhold

Katt som knurrer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som ikke har hørt dette før? :fnise: Jeg trodde ikke katter knurret (som en hund)??

Katten vår gjør det om han hører enkelte lyder (for eksempel om det kommer folk og tramper på trappa, bil på gårdsplassen, om noe faller ned osv), han er som en hund! :fnise: knurrer og løper for å sjekke hva det er. Da er alt greit, når han har fått sjekket :) men å frese derimot, har han aldri gjort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katten til foreldrene mine sier "Ojojojojojojoj" når nabokatten kommer forbi huset..hehe

Og kraer som en skjære når hun ser fugler..så katter sier mye rart har jeg kommet frem til! :P

er så koselig med katter som har skikkelig personlighet!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er herlig :fnise: han lager forøvdig "klikkelyder" når han ser noe han blir "gira" av :gjeiper: katt som går forbi vinduet, skygger på veggen etc.. han er forøvrig en verbal pus som snakker mye :)

TS

Skrevet

hehe ja, jeg og katten min kan snakke sammen...føler meg litt gal da, men vi har jo nesten en samtale hvor vi svarer hverandre..hehehe

Han vekker meg hvis jeg har sovet for lenge for han feks.. da steller han seg ved siden av meg i senga og sier "MA MA MA MAAA MA MA"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...