AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Ifjor fikk jeg både sykepenger og Arbeidsavklaringspenger fra NAV. Man får feriepenger av de første 48 dagene man er sykemeldt. Og AAP betaler man ikke skatt på i juni istedenfor feriepenger. Mitt spørsmål er følgende: Får jeg feriepenger av sykepengene + ingen skatt på AAP eller får jeg begge deler?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Trådstarter her. Korrigering: Får jeg begge deler eller en av de?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Ifjor fikk jeg både sykepenger og Arbeidsavklaringspenger fra NAV. Man får feriepenger av de første 48 dagene man er sykemeldt. Og AAP betaler man ikke skatt på i juni istedenfor feriepenger. Mitt spørsmål er følgende: Får jeg feriepenger av sykepengene + ingen skatt på AAP eller får jeg begge deler? I hvilken situasjon er det mulig å få både sykepenger og AAP?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 I hvilken situasjon er det mulig å få både sykepenger og AAP? Hvis man f.eks. første halve året er sykemeldt og så går over på AAP.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #6 Skrevet 12. mai 2011 Hvis man f.eks. første halve året er sykemeldt og så går over på AAP. Jeg har ikke full oversikt over AAP, derfor spør jeg. Hvis man er sykmeldt et halvt år og deretter friskmeldes, hvilke kriterier må da være oppfylt for å få AAP i fortsettelsen?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #7 Skrevet 12. mai 2011 Jeg har ikke full oversikt over AAP, derfor spør jeg. Hvis man er sykmeldt et halvt år og deretter friskmeldes, hvilke kriterier må da være oppfylt for å få AAP i fortsettelsen? Man får ikke AAP etter man friskmeldes. Da er man frisk, og kan gjennoppta jobben sin. For å få AAP så må man være sykemeldt i 1 år, deretter går sykemeldinga over til AAP (inntekten reduseres til 66%)
Gjest Bond Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Tråden delt. Trygdediskusjonen kan dere finne her. Bond, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå