Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har seg sånn at jeg har en kompis som er fra sverige, men han har i 12 dager vært her jeg bor, og vi har tilbragt nesten hver dag sammen, drukket sammen. Vi har selvfølgelig også havnet til sengs, hver dag. Vi har sovet sammen, hatt sex, og bare lagt og kost. Det har vært en helt fantastisk uke, som nå har tatt slutt.

Problemet mitt er at jeg begynner å føle noe for han, og det går ikke. Siden han ikke bor her i Norge, og fordi han har på en måte en dame, men de har ikke sett hverandre på sånn 18 mnd.

Og hun er ikke fra Sverige eller Norge, men ett annet sted.

Og jeg er blitt veldig super betatt av han, og vet ikke hva jeg skal gjøre nå? Skal jeg fortelle han hva jeg føler? eller bare glemme han? what to do? :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo latt deg selv gå i fella, siden du på forhånd visste at han bodde i Sverige. Såe, du får bare ta konsekvensene av de handlingene du har gjort, innse at det var ei uke med kos, men at det er over nå.

Skrevet

aaaah the messes people get into..

Ja glem han! Han bor i Sverige, er utro mot "på en måte-dama" si og mest sannsynlig har du blitt betatt av han fordi dere har hatt sex med han og han er litt uoppnåelig..

Husk de gode minnene og gå videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...