AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 kunne gått tenkt meg både å kunne rette ut håret og å krølle det. har sett en kombi rette-krølletang her: http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/personlig-pleie/harstyling/ST70E/babyliss-kombitang er det bedre å heller kjøpe to separate produkter? og hva er forskjellen på bølgetang og krølletang. min hårtype: har krøller naturlig, men det er ikke så mye hold i krøllene. håret mitt er vel litt i mellom: ikke fine holdbare krøller, men heler ikke helt rett... hva vil dere anbefale?
Micolina Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Krøller kan du lage med rettetang. Sjekk om du finner tutorial om det på youtube . Søstra mi er frisør, og hun pleier å lage krøller med rettetang. Tipper bølgetang gjør slik at det lages små bølger i håret, slik man får etter å ha hatt håret i flette. Når du skal ha krøller med rettetang anbefaler jeg deg å rette ut håret først.
Micolina Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Og du burde lete etter en god rettetang... (eller kombitang). Rettetangen jeg har kosta over 1000kr, som jeg er storfornøyd med. Den er kjempe effektiv, men også prøvd rettetenger som bruker laaang tid på å få håret rett osv osv. Søk litt på nett hva folk sier. Eller spør i en frisørsalong hva de bruker og om det er mulig å kjøpe det der (se hva de bruker og finn det billigere på nett)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå