Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare jeg som tenker slik om gutten jeg er dødsforelska i "jeg vil ikke starte chatten" men sitter å venter LENGE på at ham skal gjøre det? haha, tragisk.. er gutter litt slik også? at de ikke vil starte en samtale på facebook. er nesten alltid han som tar kontakt først. er ikke ofte jeg gjør det, men viss jeg gjør det føler jeg han lettere sier hei neste gang.

er det ok at jenter starter samtalen? og hvor går grensa til å bli masete? hvordan er deres "ballanse"?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så klart det er ok at jenta starter en samtale. I motsatte tilfelle blir det jo slik som du beskriver, at du blir sittende der i evigheter kun ventene på at han skal ta initiativet.

Hopp i det, send ham en melding eller start chat når du ser han er pålogget.

• Liker 2
Skrevet

Slutta vel med det etter at jeg paserte 14. Jeg går for det jeg vil ha :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns du har en veldig merkelig tankegang. Hvis du vil snakke med han er det vel bare å skrive? Må han ta kontakt hele tiden vil nok ikke det virke positivt på ham.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker også sånn, og jeg er 23 :sjenert:

Frykten for å bli avvist, frykten for å virke masete og lysten til at han skal ta intiativet...

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Det er forskjell på å mase, og å prate i ny og ne.

Ta kontakt du først, så ser du vel om han virker "ivrig" :)

Forhåpentligvis tar han kontakt etterpå om han er interessert.

Skrevet

er det bare jeg som tenker slik om gutten jeg er dødsforelska i "jeg vil ikke starte chatten" men sitter å venter LENGE på at ham skal gjøre det? haha, tragisk.. er gutter litt slik også? at de ikke vil starte en samtale på facebook. er nesten alltid han som tar kontakt først. er ikke ofte jeg gjør det, men viss jeg gjør det føler jeg han lettere sier hei neste gang.

er det ok at jenter starter samtalen? og hvor går grensa til å bli masete? hvordan er deres "ballanse"?

Hvis du hadde oppført deg sån ovenfor meg så hadde eg trodd du ikkje var noe spesielt interresert og hadde begynt å se etter andre damer å date. Eg er ikkje keen på å dra hele lasset for at noe skal skje.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...