AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Ok, jeg prøvde basiron i tre dager, så stoppet jeg fordi huden min ble knusk TØRR og jeg flasser under øynene, kinnene og haken :/ Og nå klør det, svir som bare F***!! Og ingenting hjelper å smøre på...... Har prøvd alt! Svir like mye alt sammen.. Så nå er jeg helt oppgitt! Når jeg bruker sminke på jobb, så flasser sminken av :S Noen som har noen tips? :/
Gjest baben Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Opplevd det samme. Det går over Er ikke så mye annet å gjøre enn å bruke en god fuktighetskrem og vente.
muffin26 Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 jeg ble selv hoven av den og flasset som f i tillegg var jeg rød i flere dager. Aldri mer om jeg skal prøve den.
Yasi Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Basiron gjorde mye ufint for min hud også Det er ingen grunn til panikk - bare smør huden din med et tykt lag med fuktmaske ofte, helt til sårheten gir seg
Bodøjenta87 Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Hm, har du prøvd jojoba-olje? Har en tråd her i Velvære, hår & kosmetikk om dette. Tråden heter noe sånt som "Huden min er frelst"...kanskje du slipper flere liknende kremer som Basiron? For min del høres det ut som du har vært litt ivrig i bruken, og det er nok derfor du får den reaksjonen. Bare en tanke..
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #6 Skrevet 10. mai 2011 For min del høres det ut som du har vært litt ivrig i bruken, og det er nok derfor du får den reaksjonen. Bare en tanke.. +1
LadyNinja Skrevet 10. mai 2011 #7 Skrevet 10. mai 2011 Det er helt normalt å flasse av Basiron. Det kvitter seg med all død hud. Jeg ble kjempe fin i huden av den, var faktisk kun den som hjalp å holde kvisene mine i sjakk, men den tar ikke de svarte og hvite prikkene hos meg, så da har jeg skiftet krem etter flere år med basiron. Smør på et tynnere lag og masse fuktighetskrem oppå.
Gjest BabyBlue Skrevet 10. mai 2011 #8 Skrevet 10. mai 2011 Den tørker ikke ut kviser - den tørker ut huden, noe som er verre over lengre tid. Ikke bruk den!
smiiiley Skrevet 10. mai 2011 #9 Skrevet 10. mai 2011 Jeg ville aldri brukt denne kremen. Den tørker ut huden helt, og det er derfor du flasser. Når du da slutter å bruke den kommer det tilbake, å kan bli mye verre. Da tenker mange...jaja, får bare bruke den hele tiden da. Men vil du virkelig tørke ut huden din hver dag? Det ødlegger huden din over tid, og kan føre til at du får rynker mye tidligere...not good.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå