Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ja, jeg lurer på om noen vet om ei side som selger decleor produkter litt rimeligere..

Jeg trenger mer av Aroma Sun Tan Accelerator.

Hadde vært fint om noen hadde et godt tips.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil gjerne ha adressen til den siden jeg også :popcorn:

Skrevet

Feelunique.com og cheapsmells.com har Decleor-produkter til en rimelig penge. Ting er ofte billigst på Cheapsmells, men utvalget litt dårligere. Feelunique har gratis frakt, cheapsmells tar noen kroner for det. Husk på 200 kroners-grensen, og dersom det du skal kjøpe kommer over; bruk feelunique, de refunderer moms og tollbehandlingsgebyr om du sender en mail med kvitteringen :)

Gjest Nanne70
Skrevet

Feelunique er i hvertfall rimeligere på Dècleor-produktene enn norske hudpleiesalonger, der er prisen for Tan Accelerator GBP 40,85 eller ca. NOK 368,-. Feelunique sender frakttfritt og refunderer tollavgiften.

Hos Strawberrynet koster samme produktet kr. 375,-, de har også en salongstørrelse til kr. 619,50. De refunderer også tollavgiften.

Ellers går det jo an å sjekke eBay, der kan man som regel be selgeren om å sette en lavere sum på pakken slik at man unngår tollavgift.

Skrevet

--- takk for gode tips :) ---

Skrevet

britique.com handler inn varer for deg i UK og sender tollfritt til Norge osv =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...