AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Jeg er ferdig med min bachelor nå til sommeren og skal søke min første ordentlige jobb:S Nå sitter jeg og registrerer en slags CV på et elektronisk søknadsskjema der jeg må fylle inn dd.mm.åååå. Jeg tar med alle jobber jeg har hatt siden vgs for å vise at jeg alltid har jobbet og ikke ligget på latsiden. (Hva ellers skal jeg vise til hehe, er jo helt fersk med null erfaring...) Men poenget er at jeg ikke finner alle attestene mine, om jeg drar hjem til foreldrene mine og roter litt skal jeg nok finne dem for å dokumentere at jeg faktisk har jobbet der, men nå som jeg søker - hvor nøtaktig må jeg være? Er det krise om det står at sommerjobben startet 15. juni men så startet jeg ikke før 21.? Må søke før jeg kan reise (flere timer) hjem til mine foreldre for å lete...
Gjest Iah Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Du kan også skrive år og ikke dato. Altså: 2001-2004: xxxxxx 2004-2005: xxxxxx
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Du kan også skrive år og ikke dato. Altså: 2001-2004: xxxxxx 2004-2005: xxxxxx Takk for tips! Da skriver jeg det slik "xx.08.2003" side formatet krever at jeg fyller inn 8 tall.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Takk for tips! Da skriver jeg det slik "xx.08.2003" side formatet krever at jeg fyller inn 8 tall. Akk, det gikk ikke "Feltet Til dato har ikke et gyldig format", da må det nok tall inn. Så da er spørsmålet i hovedinnlegget aktuelt igjen...
Rødtoppen86 Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Jeg har måttet skrive sånn cirka på slike søknader. Kan absolutt ikke huske første og siste dag på videregående skole, så jeg skrev en dato som var i nærheten av det vanlige. Vil ikke tro at det gjør noe, for de går vel ikke å sjekker at du startet akkurat den og den datoen.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 Akk, det gikk ikke "Feltet Til dato har ikke et gyldig format", da må det nok tall inn. Så da er spørsmålet i hovedinnlegget aktuelt igjen... Du kan sikkert skrive 00 istedet for xx?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå