Gjest Jente22 Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Hallo Jeg møtte en veldig hyggelig fyr forrige uke. Vi fant en god tone og jeg skal møte ham for tredje gang til fredag. Jeg er ikke forelska, men liker ham veldig godt. Han er akkurat min type (hvis jeg skal si jeg har noen). Han er litt nærdete, snill, høy og bleik. Første gang jeg så ham ble jeg satt ut :gjeiper: Vi har mange felles interesser, jeg er 22 år, han 23 og går rett og slett godt overens. Nå har det seg sånn at jeg aldri har hatt sex med noen. I ungdommen var jeg umoden og holdt meg for meg selv. Så var det en type jeg var interessert i i tre år, men som jeg holdt meg unna fordi han var opptatt. Jeg jobber fremdeles med de følelsene, men har i det siste hatt det veldig mye moro sosialt og utvikla meg veldig. Uansett. Jeg er velidg tiltrukket av gutten jeg har gått litt ut med. Men hvordan burde jeg gjøre det med sex og ham? Burde jeg vente til vi er "sammen" før sex, siden det er første gang? Burde jeg si i fra på forhånd? Jeg har vel egentlig tenkt at hvis vi kommer i en situasjon da det er naturlig, så forteller jeg at jeg aldri har gjort det før og det er det. Eller blir det rart? Hilsen Jente 22
JustDance Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Du høres ut som en venninne av meg! Så koselig at du har møtt en fyr du liker:D Er det ikke en herlig følelse? Du må vente til du er klar. Høres ut som en klisjé, men det er ganske viktig. Også må du være klar over at første gang man har sex er litt spesielt, og man føler seg fort litt sårbar. Så mitt råd er at du venter til du er helt trygg på gutten og stoler på han Også er det ikke noe å være nervøs for, det er bare sex. Men jeg tror det er fint at du er åpen og ærlig om det. Da kan han vise ekstra mye hensyn og være litt forsiktig. Og jeg tenker at man ikke er helt klar for sex med en person før man kan snakke om sånne ting. Jeg har hatt flere one night stands, men er helt ferdig med det. Nå tenker jeg at sex hører et forhold til, og ikke er noe man skal ha rundt her og der. Respekterer selvfølgelig at andre synes det er het greit, men for meg blir det feil. Lykke til iallefall! Slapp godt av, det er iallefall ingenting å gå å tenke på/bekymre seg over. Og nyt forelskelsen og våren :D (Ser du skriver at du ikke er forelska, men hørs litt sånn ut uansett.)
imeria Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Si det til ha, så tar han ekstra hensyn, og vent til du føler deg klar:)
Gjest Jente22 Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Takk for svar! Håper det ikke virker for rart
Ziegel Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 Du må vente til du er klar. Høres ut som en klisjé, men det er ganske viktig. Også må du være klar over at første gang man har sex er litt spesielt, og man føler seg fort litt sårbar. Så mitt råd er at du venter til du er helt trygg på gutten og stoler på han Jeg mener at den eneste grunnen til at sex første gangen er så "sårbart" og spesielt som så mange sier. Er nettopp fordi man selv overhyper det. Det er ikke slik at verden synger kumbaya og det kommer fyrverkeri ut av rumpa første gangen en har sex. Jeg sier ikke at sex ikke er en viktig og følelsesmessig ting. Det jeg sier er at første gangen er oppskrytt. Det er like følelsesmessig første som andre som tiende. Sex med en dust første gangen er like ille som sex med en dust tolvte gangen. Stoler du på fyren, og dere har det fint sammen. Go for it!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #6 Skrevet 11. mai 2011 Jeg synes det er litt smårart å vente i 22 år også møte en ny mann og kaste seg over han med en gang, hvis du sier det til han så kanskje det blir oppfatta som desperat? Ikke vet jeg =) Har du venta i 22 år så skader det ikke å vente i et par uker til til du evt er litt mer sikker på hensiktene hans, men selvfølgelig før den tiden gjelder også regelen: Har du lyst har du lov! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #7 Skrevet 11. mai 2011 Jeg synes det er litt smårart å vente i 22 år også møte en ny mann og kaste seg over han med en gang, hvis du sier det til han så kanskje det blir oppfatta som desperat? Ikke vet jeg =) Har du venta i 22 år så skader det ikke å vente i et par uker til til du evt er litt mer sikker på hensiktene hans, men selvfølgelig før den tiden gjelder også regelen: Har du lyst har du lov! Lykke til!
Anglofil Skrevet 11. mai 2011 #8 Skrevet 11. mai 2011 Gjør det som føles rett. Jeg var 21 år første gang og jeg er glad jeg ventet! Mvh Yvonne 1
Gjest Gjest mann Skrevet 22. mai 2011 #9 Skrevet 22. mai 2011 Den gutten er jo heldig, han må jo føle seg veldig spesiell, når han blir den første du "stoler nok på" til å ta det steget. Jeg tror ikke du skal være så bekymret. Hvis han er en sånn ålreit gutt som du beskriver, så mister han ikke interessen. Tvert imot! Har det skjedd noe siden du postet dette? Snakket noe om det? Datet noe mer? Poster dette anonymt, siden jeg selv var i en liknende situasjon, med ei som også er bruker i forumet.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2011 #10 Skrevet 23. juli 2011 Er en gutt på 13 , jeg og kjeresten min skal ha sex snart , vi har klint mange ganger også har kjeresten min sugd meg og nå er det tid for sexxxx babyy )))
Redbull Skrevet 23. juli 2011 #11 Skrevet 23. juli 2011 Syns atdu har kjent han litt for kort tid jeg da, til å "gi han jomfrudommen" din
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2012 #12 Skrevet 27. november 2012 hei, er det teit å ikke ha hatt sex ennå når jeg er 17 år? nesten alle vennene mine har hatt det men ikke jeg..
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #13 Skrevet 27. november 2012 hei, er det teit å ikke ha hatt sex ennå når jeg er 17 år? nesten alle vennene mine har hatt det men ikke jeg.. Nei, det er ikke teit. Anonym poster: 065ceab2112026ab412901ea1e43be7f
Gjest Eurodice Skrevet 27. november 2012 #14 Skrevet 27. november 2012 Jeg synes det er på sin plass å nevne at det første samleiet kan bli en fiasko, så man har det i tankene. Selv opplevde jeg første gang som en gedigen skuffelse. Jeg var så klar som bare det, men var slett ikke forberedt på at det skulle gjøre så vondt. Tidligere hadde jeg fortalt at jeg var jomfru, så når anledningen kom, bad jeg mannen om å være forsiktig. Det var han ikke. Jeg husker jeg ble helt fra meg og gråt. Han skulle liksom trøste meg og sa at han ikke hadde ejakulert (med litt andre ord). Det var det han trodde jeg mente da jeg bad ham være forsiktig. Han trodde jeg bare tullet da jeg sa jeg var jomfru. Skrekkelig opplevelse!
Gjest Jente Skrevet 3. oktober 2013 #15 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg er 24 år og har ikke hatt sex ennå. Jeg synes at det er viktig å vente til man føler seg klar. I tillegg vil jeg vente til jeg er gift. Det høres rar ut men sånn er det med min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå