muffin26 Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Lager en tråd for oss som vil snakke om Amerikanske top model:)
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 ..finnes to tråder fra før... Jepp. Lenge leve søkefunksjonen. Eller ikke det engang, begge trådene ligger på førstesiden inne på TV og film
CocoPiaf Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Jepp. Lenge leve søkefunksjonen. Eller ikke det engang, begge trådene ligger på førstesiden inne på TV og film Nettopp
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Ønsker muffins tråd velkommen, jeg. Her kan vi diskutere den nye sesongen som begynte på tv3 i dag, fra dag en. I de to andre trådene er det folk som ser det på nettet som diskuterer. Og på nettet nærmer det seg slutten på sesongen. Vi som ikke har sett det før men som nå ser det på tv3 vil gjerne diskutere det i denne tråden. Foreløpig er det litt vanskelig for meg å si så mye fordi jeg ikke har helt oversikten over deltagerne og produksjonen enda, men jeg skal prøve å komme sterkere tilbake.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 Ønsker muffins tråd velkommen, jeg. Her kan vi diskutere den nye sesongen som begynte på tv3 i dag, fra dag en. I de to andre trådene er det folk som ser det på nettet som diskuterer. Og på nettet nærmer det seg slutten på sesongen. Vi som ikke har sett det før men som nå ser det på tv3 vil gjerne diskutere det i denne tråden. Foreløpig er det litt vanskelig for meg å si så mye fordi jeg ikke har helt oversikten over deltagerne og produksjonen enda, men jeg skal prøve å komme sterkere tilbake. Ser at jeg tråkket i salaten her. Den ene tråden som heter ANTM var selvfølge en tråd vi kan bruke. Beklager så mye, var litt for rask på avtrekkeren her. 1
Lillemeg25 Skrevet 10. mai 2011 #7 Skrevet 10. mai 2011 (endret) Ønsker muffins tråd velkommen, jeg. Her kan vi diskutere den nye sesongen som begynte på tv3 i dag, fra dag en. I de to andre trådene er det folk som ser det på nettet som diskuterer. Og på nettet nærmer det seg slutten på sesongen. Vi som ikke har sett det før men som nå ser det på tv3 vil gjerne diskutere det i denne tråden. Foreløpig er det litt vanskelig for meg å si så mye fordi jeg ikke har helt oversikten over deltagerne og produksjonen enda, men jeg skal prøve å komme sterkere tilbake. Tråden som heter ANTM er tråden for sesong 15 som begynte på tv3 igår. Endret 10. mai 2011 av Lillemeg22
CocoPiaf Skrevet 10. mai 2011 #8 Skrevet 10. mai 2011 Tråden som heter ANTM er tråden for sesong 15 som begynte på tv3 igår. ..leste du ikke innlegget hun skrev rett etterpå?
Lillemeg25 Skrevet 10. mai 2011 #9 Skrevet 10. mai 2011 ..leste du ikke innlegget hun skrev rett etterpå? Nei jeg gjorde visst ikke det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå