Gå til innhold

America`s next top model

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager en tråd for oss som vil snakke om Amerikanske top model:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..finnes to tråder fra før... :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

..finnes to tråder fra før... :popcorn:

Jepp. Lenge leve søkefunksjonen. Eller ikke det engang, begge trådene ligger på førstesiden inne på TV og film :popcorn:

Skrevet

Jepp. Lenge leve søkefunksjonen. Eller ikke det engang, begge trådene ligger på førstesiden inne på TV og film :popcorn:

Nettopp :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker muffins tråd velkommen, jeg. :) Her kan vi diskutere den nye sesongen som begynte på tv3 i dag, fra dag en. I de to andre trådene er det folk som ser det på nettet som diskuterer.

Og på nettet nærmer det seg slutten på sesongen. Vi som ikke har sett det før men som nå ser det på tv3 vil gjerne diskutere det i denne tråden. :jepp:

Foreløpig er det litt vanskelig for meg å si så mye fordi jeg ikke har helt oversikten over deltagerne og produksjonen enda, men jeg skal prøve å komme sterkere tilbake. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker muffins tråd velkommen, jeg. :) Her kan vi diskutere den nye sesongen som begynte på tv3 i dag, fra dag en. I de to andre trådene er det folk som ser det på nettet som diskuterer.

Og på nettet nærmer det seg slutten på sesongen. Vi som ikke har sett det før men som nå ser det på tv3 vil gjerne diskutere det i denne tråden. :jepp:

Foreløpig er det litt vanskelig for meg å si så mye fordi jeg ikke har helt oversikten over deltagerne og produksjonen enda, men jeg skal prøve å komme sterkere tilbake. :)

Ser at jeg tråkket i salaten her. :rodme: Den ene tråden som heter ANTM var selvfølge en tråd vi kan bruke. Beklager så mye, var litt for rask på avtrekkeren her. :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tråden som heter ANTM er tråden for sesong 15 som begynte på tv3 igår.

Endret av Lillemeg22
Skrevet

Tråden som heter ANTM er tråden for sesong 15 som begynte på tv3 igår.

..leste du ikke innlegget hun skrev rett etterpå? :skravle:

Skrevet

..leste du ikke innlegget hun skrev rett etterpå? :skravle:

Nei jeg gjorde visst ikke det :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...