Gå til innhold

1 stemme

1. 1. er han interessert?

• ja
      0
    • nei
      0
    • kanskje
      1
  2. 2. skal jeg spørre?

• ja
      0
    • nei
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har jobbet med en gutt på jobb nå rundt 1/5 år. vi snakker ganske mye ilag og slikt og har egentlig ganske god kontakt. jeg har aldri vært med han uten om jobben så det er på en måte bare på jobbe jeg ser han.

i forige uke da jeg var på jobb tre ganger den uka. så fikk jeg klem av han. hver dag. en klem for hver dag. vi har aldri brukt å klemme hverandre før, men nå fikk jeg det bare. så spurte han meg om jeg skulle være med han å jogge, men jeg sa nei. jeg tenkte meg litt om og fant ut at jeg ikke hadde kondis til deg. jeg sa ikke direkte nei da... jeg sa jeg ikke hadde tid.

så spurte jeg han om han kunne kjøre meg hjem. han svarte, men ga meg ikke et svar. så dro han fordi han skulle kjøre avisa til lillesøstra så da tenkte jeg at han ikke kom tilbake og dro på en kafe.

dagen etter forteller han meg at han kom tilbake for å hente meg og kjøre meg hjem, men jeg var dradd så han fikk ikke tak i meg siden han ikke hadde nr mitt, men så kjørte han meg hjem dagen etter. det var kos

så ja... vi snakker ganske mye egentlig og som sakt fikk jeg klem hver dag den uka. så det jeg lurer på... kan jeg spørre han om vi skal finne på noe?

jeg må også legge til at han er russ i år så jeg har store planer om å vente til han er ferdig med russtiden før jeg spør ogog jeg er 15, snart 16 da. lurer på om det kanskje er litt for lite for en som er 18? så hva tror dere? er han intereser? spørre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør du! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...