Gå til innhold

Blir fort betatt, men så stakk det ikke så dypt alikevell...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei KG! (jente på 24 år)

Jeg har nå vært singel i snart et år (etter et langvarig samboerforhold), og merker at jeg blir så fort blir betatt av gutter jeg kommer i prat med spesielt det første halve året etter det ble slutt.

Når jeg tenker tilbake må jeg nesten le litt av meg selv, da jeg har brukt timesvis på å tolke disse mennene opp og ned, som jeg egentlig skulle ha brukt på lekser.

Der og da når jeg er betatt, er jeg så opphengt i vedkommende at det omtrent blir for mye, og fyren trekker seg unna. Det ender med at jeg blir såret og lei meg når jeg ikke hører så mye i fra dem lengre. ----- > Helt til det dukker opp en annen kjekk og hyggelig mann. Da "glemmer" jeg fort den forrige og innser at det ikke stakk så dypt alikevell :fnise: (heldigvis)....og slik fortsetter det i en sirkel. (Nå må ikke dere tro jeg blir betatt av hver og en mann, men dukker opp et par i ny og ne.)

Så klart er det noen som har satt dypere spor enn andre. Er det noe jeg har lært av dette så er det å ha tålmodighet, og ikke hoppe inn det med armene åpne med en gang.

Er det andre som har det slikt? Synes nesten det er litt slitsomt :sukk: Men er ikke som jeg "velger" å bli betatt av noen.

Mvh. Rosenrød

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres da passe normalt søkende ut. Kanskje du kjeder deg fort, og ikke helt vet hva du er ute etter i en annen person - ennå. Kan jo hende du foretrekker erfaring og flørt før det eventuelt skulle bli alvor? Eller du lider litt av forpliktelsesangst, og sørger for å ikke etablere deg seriøst ennå.

AnonymBruker
Skrevet

Det høres da passe normalt søkende ut. Kanskje du kjeder deg fort, og ikke helt vet hva du er ute etter i en annen person - ennå. Kan jo hende du foretrekker erfaring og flørt før det eventuelt skulle bli alvor? Eller du lider litt av forpliktelsesangst, og sørger for å ikke etablere deg seriøst ennå.

Ts her.

Det kan godt hende det er at jeg ikke helt vet hva jeg ser etter i en mann. For de jeg har blitt interessert i er veldig forskjellige. Fra rock type til sos. Tror ikke jeg lider av forpliktelses angst, men kanskje jeg forventer for mye for tidlig...

Andre som blir fort betatt i menn?

Skrevet

Der beskriver du meg også... Jeg blir veldig fort betatt av menn. Det har jeg blitt hele livet.

Nå som jeg igjen er singel etter et langvarig samboerforhold (her også) har jeg på en måte på 'radaren' hele tiden når jeg er ute... og blir veldig fort betatt av folk jeg ikke kan få.

Jeg begynner å tenke på at jeg kanskje er litt desperat underbevisst... Nå er jeg blitt opphengt i en kollega selvfølgelig. Som har dame og er lykkelig med henne, og som jeg uansett aldri ville fått interessert i meg. Når skal dette ende? Det er UTROLIG slitsomt! Men then again, det er jo ikke noe man velger... :(:sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Det kan godt hende det er at jeg ikke helt vet hva jeg ser etter i en mann. For de jeg har blitt interessert i er veldig forskjellige. Fra rock type til sos. Tror ikke jeg lider av forpliktelses angst, men kanskje jeg forventer for mye for tidlig...

Andre som blir fort betatt i menn?

Ja, kjenner meg igjen i å forvente for mye for tidlig.

Ja, kjenner meg igjen i at jeg ikke vet hva jeg ser etter i en mann...

Hva skal vi gjøre med det? Det er vanskelig.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her!

Ja, hva skal vi gjøre med det? :P

Men når man tenker på det så er det ikke rart man blir betatt av så mange der ute. Det er jo så mange hyggelige, kjekke og snille menn der ute :) Jeg klarer ikke å se for meg hvilken type kjæreste jeg vil ha. (Nesten det samme som man kunne valgt hvilken som helst bil i verden, hvilken velger man av alle de tusen supre bilene?) :fnise: Neida.. skal ikke være lett!

Går veldig i perioder da, men når det dukker opp en så pang altså! Vet ikke om det er instinkt som tiltrekker meg eller.. :natti:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...