AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Er vel her jeg må forhøre meg. Har i pad med sambos fb-ikon som jeg driver og tester ut. Jeg skulle inn på min fb,og trykka på ikonet. Kom da inn på hans, og (jeg har så dårlig samvittighet)ble kikkende såvidt litt. Gikk ut,for sånn vil jeg ikke være! Men gikk inn igjen,men "behersket meg" og gikk ut med en gangJeg føler meg som verdens verste,jeg vet. Det var mld der-som jeg ikke leste!-men nå er jeg redd de blir usynlige for han når han neste gang logger seg på? Andre gangen jeg gikk inn så hadde jeg på min fb på, og ville sjekke om han kom som pålogget fordi jeg fikk angst for at det på en eller annen måte ble tydelig at jeg hadde vært inne på den. Det gjorde han ikke umiddelbart,men etter ca 30-60 sekunder kom han på...Og nå har jeg helt angst for at han gikk inn på fb fra en pc på jobb og på noe vis kunne se at jeg snoket på fbkontoen hans??! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gikk inn en andre gang,når første var en "ærlig feil"... Så det jeg lurer på,med svart samvittighet,er om han,når han logga seg på MENS jeg var på på hans konto,på noe vis kunne se om han var pålogga her også? Usj. Har egentlig ikke lyst å si noe,for jeg gjorde ikke noe galt,men likevel føler jeg kanskje jeg bør. Og iallef om det var tydelig at jeg var der! Ikonene heter "facebook" og "friendly" - husker ikke hvem jeg var inne på, muligens en gang på hver... Hilsen muligens paranoid jente som har svart samvittighet...
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Meg igjen:) Spm er kanskje: om han, om han er pålogget på en annen pc ,kan se at jeg er på ipaden samtidig(med at han er det)? Og om han kan se i etterkant at jeg var på fben hans? Synes dette er skikkelig fælt, så jeg håper noen kan svare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå