Gjest:)123 Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Hei:)! Skal på intervju hos Norwegian snart. (flyvertinne/lærling) .. Jeg lurte på om noen kunne gi meg noen råd, hva spørsmålene innebærer osv?.. Ville vært til stor hjelp:)
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Når de spør om du er villig til å ha sex under en flytur er det viktig at du svarer ja, de gidd ikke ansette folk som ikke er villig til å dele på godsakene.
Samulita Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Når de spør om du er villig til å ha sex under en flytur er det viktig at du svarer ja, de gidd ikke ansette folk som ikke er villig til å dele på godsakene. Du må være en mann, eller i verste fall en kvinne med utrolig dårlig humor.
Gjest:)123 Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2011 Seriøst må jeg si anonymbruker. Hadde satt pris på seriøse svar, om noen har erfraringer med det, har vært til intervju selv osv.. Ville vært til stor hjelp:)
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Når de spør om du er villig til å ha sex under en flytur er det viktig at du svarer ja, de gidd ikke ansette folk som ikke er villig til å dele på godsakene. Kanskje i dine guttetenåringsdrømmer - men i virkeligheten er toalettene så små at det knapt er plass til 1 person der.
Frk. Fie Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 Husk at det først og fremst handler om sikkerhet, dernest om service. Jeg tabba meg ut der for lenge siden;-)Den viktigste oppgaven er å sørge for passasjerenes sikkerhet, ha fokus på det. Har du kurs i livredning, erfaring fra helsefag eller liknede, så pass på å si det. De vil ha folk som beholder roen,er trygge på seg selv og kan samarbeide. Husk at dere (!) jobber i team. Masse lykke til!
Gjest:)123 Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2011 Takk for det svaret, da har jeg noe og gå ut i fra.. Har jo gått på sykepleie høgskolen, så jeg tror jeg har en fordel der. Jeg fikk vite at mye av intervjuet er på Engelsk, så det er betryggende å vite noe på forhånd.. Hva intervjuet går ut på.
Gjest:)123 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 10. mai 2011 He he, håper på det da:D Engelske delen av intervjuet jeg gruer meg litt til:/.. Krysser fingrene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå