Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hva tariffen er for lønn i kafe/restaurant? Og i kiosk? Er midt i jobbsøking nå, og lurer på hva som har best betalt. HVis du jobber i en lignende bransje, si gjerne hva du tjener og hvor gammel du er :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter!

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, men følger gjerne med på tråden

AnonymBruker
Skrevet

ts her, Ingen som vet? :)

Skrevet
Her finner du tariffen (minstelønnssatser for 2011) for hotell og restaurant. Last ned pdf-filen som heter Minstelønnssatser.
Skrevet (endret)

Når jeg jobba på kafe tjente jeg 98 når jeg var under 18 og ca. 110 etter det. Fikk 124 når jeg var "daglig leder" mens hun vanlige hadde ferie. Tror kafe er ganske dårlig betalt generelt.

Endret av sjøhest
Skrevet

Når jeg jobba på kafe tjente jeg 98 når jeg var under 18 og ca. 110 etter det. Fikk 124 når jeg var "daglig leder" mens hun vanlige hadde ferie. Tror kafe er ganske dårlig betalt generelt.

Signerer denne! Jobbet på kafe som 18åring, fikk først 85 kr i timen, og etter å ha laget et helvete, så gikk jeg faktisk opp til 95 kr. Venninna mi som jobbet på Ica tjente 112 kr.

Kiosk er det litt vanskeligere med, men ville tro at f.eks. 7-eleven og Narvesen driver tariff.

Skrevet

Når jeg jobba i kiosk fikk jeg 119 i timen + kvelds- og helgetillegg. I kafe får man som oftest nok ikke noe særlig mer enn 125-135 i timen. Og kveldstillegg er desverre sjeldent der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...