Gå til innhold

Finner ingen god grunn til å leve mer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min slo opp med meg i går etter ca 10 mnd. Han er min første og eneste kjærlighet. Jeg elsker han virkelig, og hadde faktisk sett for meg ett liv med han mange år framover.. Alt var bra helt til han helt plutselig gjør det slutt i går. Han sa først at han ville være vennen min, men i dag ombestemte han seg og slutta å svare meg på meldingene mine.. Uten han har jeg ingenting! Han var min aller beste venn.. den personen som betydde aller mest for meg. Nå er han borte og jeg vet virkelig ikke om jeg orker å forsette livet uten han.Det er det jævligste som noen gang har hendt meg.. Hele livet mitt har falt i grus.. At han ikke vil ha meg er rett og slett det værste som noen gang kunne skjedd meg.. Han gav meg en grunn til å leve.. :tristbla:

Utenom han har jeg ei ordentlig venninne og 2 sånne halvgode venninner som bare er der for meg når det passer dem selv best. Hu ene forsvinner til hørsten for å studere videre, og hu andre er jeg egentlig bare med på skolen. Vil heller ikke være noe mer med hu.. Bestevenninna mi går på skole i nabobyen, og har helt ekstremt mange venner. Med andre ord, hun har sjelden tid til meg.

Jeg slutter på vgs nå i juni og har ikke søkt noen studier videre. Rett og slett fordi jeg ikke kommer inn på det jeg egentlig har lyst til, og når jeg ikke har mulighet for å bli dyrepleier så jeg har ingen anelse om hva annet jeg skal gjøre.. Jeg søker på haguer av sommerjobber og jobber, men hvis jeg i det hele tatt får svar er alltid svaret nei. Ingen vil ansette meg. Jeg føler meg utrolig håpløs..

Foreldrene mine og jeg har et utrolig dårlig forhold. Vi snakker så sjelden sammen, og de gangene vi faktisk snakker spørr de bare hvordan det går med vennene mine.. De bryr seg ikke om meg i det hele tatt. Og jeg vil helst at de lar meg mest mulig være.. De vet heller ikke at jeg og x-en min ikke er sammen mer.

Jeg har utrolig dårlig selvbilde. Ble mobbet på slutten av barneskolen og ca hele ungdomsskolen. Det har gjort meg til en stille og innelukka person som har vanskeligheter med å bli kjent med nye. Føler meg så utrolig alene i verden.. i vinterferien som var, døde hunden min av kreft og mamma og pappa valgte å avlive katten uten at jeg fikk vite noe.. før ca en uke etter det skjedde.

Jeg føler det er utrolig vanskelig å klare å legge alle følelsene mine ned på en sånn melding som det her. Alltid noe man glemmer/utelater. Jeg vil virkelig ikke leve lenger. Jeg har ingen grunn til å fortsette livet. Hadde jeg hatt pistol tilgjengelig hadde jeg ikke lenger levd. .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden blir nok desverre sikkert stengt snart.

Men et tips: Ring Krisetelefonen 815 33 300

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ett råd; søk hjelp hos noen som KAN dette, ikke en hobby psyk eller et nettsted - men noen som KAN sorg og tungsinn...

Skrevet

Kjære Watermeloon!

Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Lykke til.

Tråden stenges.

Mvh Kråkesaks, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...