Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd Diorshow Mascara? :) Eller har tips om andre bra mascaraer? Må gi lengde, volum og ikke drysse!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd den og mange andre mascaraer generelt:) Likte ikke så veldig godt den standard Diorshow'en, den tørker fort ut og drysser! Men Diorshow Iconic er veldig mye bedre. Separerer vippene fint, gir mye lengde og holder bøyen ut dagen (sett at du bruker vippetang, noe som er viktig for mascararesultatet). Så den har jeg kjøpt mange ganger opp igjen. Et stort pluss at den har en gummikost som faktisk fungerer også, da klistrer den seg ikke sammen når den blir tørrere.

Ellers syns jeg faktisk at de dyreste mascarane ofte er de beste. Har også vært veldig fornøyd med merket Helena Rubinstein, da spesielt Lash Queen Feline Black, som har en kjempegod kost. Det er omtrent umulig å ikke få volum og lengde med en så bra kost. Denne mascaraen varer også veldig lengde, mine har ikke tørket ut i det hele, men har kastet dem når de har vart en 4 måneder og begynner å lukte litt.

YSL har også noen gode mascaraer, problemet er at det er lite prisgunstig når de må kastest etter 1-2 måneder fordi de tørker så fort inn. F.eks. Volume Effet Faux Cils er den mascaraen som har gitt meg de sykeste, fineste vippene noensinne(!!), MEN når den tørker inn, som den gjør temmelig fort, er den totalt ubrukelig fordi alle kosthårene klistrer seg sammen i store klumper.

De beste billigmascaraen kommer fra Max Factor, synes jeg. L'oreal sin Extra Volume Collagen har jeg også vært veldig fornøyd med, men krever litt tid til å påføre da kosten blir litt for stor for meg.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...