Tusseline Skrevet 6. november 2003 #1 Skrevet 6. november 2003 Nu er jammen tiden inne for ett nytt jeans-kupp, men jeg trenger deres hjelp. Er glad i Lee, men trass mine tre favoritter, er jeg moden for en liten forandring. Har sansen for jeans uten sleng, og gjerne litt slitte. Hva med Nudie, Fornarina, Replay (er det ikke ett merke som heter det, da?), Diesel, Levis, you name it? Noe å anbefale? Kan forøvrig også tilføre at jeg bruker 26/32 i størrelse.
Gjest Étoile Skrevet 7. november 2003 #2 Skrevet 7. november 2003 Hvis du har lyst på noe ikke alle andre har, kan du jo f.ex prøve deg på jeans fra Seven/For all mankind. Selges på Karma i Stavanger. Ellers er jeg veldig fornøyd med jeans fra Fornarina og Replay, og ikke så glad i Nudie, men det er bare fordi jeg ikke har funnet en modell der som passer meg, dvs lav i livet og stretch.
Musemor Skrevet 8. november 2003 #3 Skrevet 8. november 2003 Jeg liker veldig godt Fornarina og Diesel! Litt stretch (i de jeg har ihvertfall), og god passform til oss litt tynne!
Rapitap Skrevet 8. november 2003 #4 Skrevet 8. november 2003 Kan forøvrig også tilføre at jeg bruker 26/32 i størrelse. ...I wish...
tigerpus Skrevet 8. november 2003 #5 Skrevet 8. november 2003 Kjøpte en Levis 529 stretch med litt sleng til 800 spenn. Den har mista stretchen fullstendig og har videt seg ut og blitt alt for stor. Skygg den. Tiger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå