Gjest Henne Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Har dere opplevd hvor deilig alt blir de dagene en faktisk er kåt? Når man lever i et samliv med en seksuelt aktiv mann så er det jo nesten så en ikke rekker å bli kåt mellom hver gang. Men sex er jammen deilig den dagen man faktisk er det.
Gjest Katten. Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Det er jo ikke deilig å være kåt, da man er kåt - men deilig å være kåt for så å få utløp for det. 1
Gjest Henne Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Det er jo ikke deilig å være kåt, da man er kåt - men deilig å være kåt for så å få utløp for det. Ja det var det jeg mente da!
Gjest Luremus Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 I dag er jeg kåt så det er best å holde seg hjemme. (Singel)
Gjest Luremus Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 I dag er jeg kåt så det er best å holde seg hjemme. (Singel) og jeg som skulle ut og lure Skogmusa.
Gjest Luremus Skrevet 9. mai 2011 #7 Skrevet 9. mai 2011 I dag er jeg kåt så det er best å holde seg hjemme. (Singel) Der gikk det over så da får jeg ut og gå og se om det er noen jeg kan lure i dag
Gjest birry93 Skrevet 9. mai 2011 #8 Skrevet 9. mai 2011 Jeg synes det er deilig å være kåt uansett jeg, da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå