b0blitez Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 (endret) viste ikke helt hvilken katerogi jeg skulle putte dette emnet i, men det er bare å flytte den. Er ikke dette skummelt? Er dette virkelig bare ett tilfeldighet? Første gang jeg så disse kortene, fikk jeg en uvel følelse inni meg. Tanken på at disse kortene ble puplisert i 1995, men var under produksjon seint i 80-tallet. Kunne disse kortene virkelig spådd 9/11 katastrofen? Det finnes også flere kort der ute, som forklarer hvilket samfunn vi lever i. Det som også er ganske skummelt, er at en av kortene har også spådd katastrofen i Japan. Kortet heter "combined disaster", der det vises ett bilde av Wako klokken (som ligger i Japan, Tokyo) rase sammen, og det står 4 mennesker som ligner aldeles på Japanere. Du vil også merke at de 4 menneskene har OL fargene på genserne. Også er det ett kort med navn "Atomic monster", der det er ett bilde av Godzilla (Godzilla er opprinnelig fra Japan). Du vet jo hva som har skjedd i Japan, spesielt med den atom katastrofen. Håper dere virkelig forstår hva jeg snakker om her, ellers kan du bare spørre om noe. Hvis du ikke vet hva Illuminati fra før, kan du alltids søke opp. Er dette bare en konspirasjons teori eller høres dette virkelig ut? Hva mener du? Endret 9. mai 2011 av b0blitez
Gjest baben Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 trodde det var big ben klokken? og ol i london...
Gjest baben Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 men ja, det er bare en konspirasjonsteori. www.nyhetsspeilet.no
b0blitez Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2011 trodde det var big ben klokken? og ol i london... Det trodde jeg også første gang jeg så kortet, men hvis du søker "wako tower" på google - så vil du forstå hva jeg mener
Gjest baben Skrevet 9. mai 2011 #7 Skrevet 9. mai 2011 da er det jo ingen sammenheng med "ol-fargene" på genserne og Japan-klokka.
Tabris Skrevet 9. mai 2011 #8 Skrevet 9. mai 2011 Det er en konspirasjonsteori, og som de fleste av disse så er det ingen beviser men masse spekulasjoner. Så, nei, dette har jeg ingen tro på. 4
sebastianen Skrevet 9. mai 2011 #9 Skrevet 9. mai 2011 Illuminati er en spennende og fasinerende ide , det er nok derfor den har vondt for å dø . Hvis du synes det er spennende så burde du lese "hellig blod -hellig gral" men husk ,det er en roman, selv om den er oppbygd delvis som en faktabok 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #10 Skrevet 9. mai 2011 da er det jo ingen sammenheng med "ol-fargene" på genserne og Japan-klokka. Kanskje fordi det har vært OL i Japan? Men for øvrig: Tull og tøys hele greia. Konspirasjonsteorier kommer og går. 1
Gjest baben Skrevet 9. mai 2011 #11 Skrevet 9. mai 2011 Kanskje fordi det har vært OL i Japan? Men for øvrig: Tull og tøys hele greia. Konspirasjonsteorier kommer og går. men ingen klokker ble sprengt, det skjedde ingen katastrofe under japan-ol så ser fortsatt ikke poenget 1
Larsern Skrevet 9. mai 2011 #12 Skrevet 9. mai 2011 men ingen klokker ble sprengt, det skjedde ingen katastrofe under japan-ol så ser fortsatt ikke poenget Nå må du ikke ha skylappene på. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå