Gå til innhold

Joico Color Endure Violet Shampoo vs. Redken Blonde Glam Platinum

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken liker dere best/har dere erfaring med? :)

AnonymBruker
Skrevet

Har desverre ikke prøvd Redken sin, men den fra Joico vasker de håret mitt med hver gang jeg er hos frisøren, og den lukter så godt! Får også veldig mykt hår av den, så skal til å bestille den fra feelunique nå, venter bare på at de skal få inn en ny leveranse.:)

Ellers har jeg vært fornøyd med en ganske billig en fra L'Oreal, den heter vel så mye som L'Oreal Professional Serie Expert Silver Shampoo. Du skal passe deg litt for å ha den for lenge i håret eller bruke den for ofte, da den virkelig fungerer, og eliminerer gulskjær veldig fort! Men, som sagt, billig og bra.

Har også brukt to andre lillashampoer. Den fra John Frieda gir fint og mykt hår, men noe betraktelig mindre gult kan jeg ikke si at det blir. Balsamen er hakket bedre. Har også erfaringer med Wella SP sin lillashampoo, den er faktisk veldig bra, men har ikke kjøpt den på en stund, hadde egentlig helt glemt av den. Den er ikke så veldig drøy i bruk, så har man langt hår trenger man en ny flaske ganske fort.

Jeg har forresten stripebleket sandblondt hår med tendens til gulskjær om det skulle være interessant, hehe :)

AnonymBruker
Skrevet

Tenker å prøve Joico sin ettersom jeg er fornøyd med flere av Joico's øvrige produkter. Flere som kan anbefale denne? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...