Gå til innhold

Solprodukter for håret

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det nødvendig med en hårkur som er spesialisert på SOLskadet hår, eller funker vanlig helt greit? Evt. hvilke solbeskyttende produkter anbefaler dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gått for en leave in-kur hvis du velger en med solbeskyttelse.

Sol forandrer fargen på håret, så hvis du har farget håret ditt ville jeg nok vurdert det.

Hvis du har ufarget hår er det vel litt mer smak og behag, jeg for min del mener at fuktighet er nok - jeg liker sommerlooken jeg får av solkbleket hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: akkuratt kuren MÅ vel ikke være for solskada hår, men det er en fordel. Beskytte håret mot solen derimot, er viktig. Les her
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker solshampoo fra Wella Sp, mest fordi den lukter så innmarri godt! Men den er både for kropp og hår, og skylder ut rester etter f.eks. solkrem, salt- og klorvann. Anbefalst! Det er denne for de som måtte være interessert.

Før har jeg også brukt en leave in spray fra sollinjen til Kérastase, men nå som jeg har bleket blondt hår er det egentlig ikke så nøye om det blir lysere eller ei. Hadde farget mørkebrunt hår før, og da falmet det veldig om jeg slurvet med solproduktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...