Stinemor Skrevet 10. mai 2002 #1 Skrevet 10. mai 2002 Hei! Ang. drømmekjolen min...........U remember: http://www.bonny.com/gowns.php?id=190&glin...ge=0&featured=N Den er nå så godt som bestilt fra USA.............jeg bokstavelig talt svever her jeg sitter!!!! Jeg skal betale $429 for kjolen og $55 for frakt...........! Syns jeg gjør et megakupp uten like!!!!! Om den så ikke passer når jeg får den el.l, så er kan jeg jo bare selge den...........noe jeg tror jeg slipper! Gleder meg sånn at jeg nesten ikke kan vente! Hun sa at det kom til å ta ca 2 uker til hun sender den til meg om den er på lager, eller 8 uker om den må lages. Skal jo ikke gifte meg før nyttårsaften, så det skal nok gå bra...........har god tid! Håper dette ikke blir alt for rotete skrevet for deg.........klarer ikke helt å konsentrere meg her jeg sitter.........er helt i 100!!!! Lykke til med valget av brudekjole!!!! 12
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #2 Skrevet 10. mai 2002 Hva med tollen??????????????????????????
camie Skrevet 10. mai 2002 #3 Skrevet 10. mai 2002 Nydelig kjole! Akkurat med slike armer jeg vil ha! Hvor bestilte du den, ringte du til en butikk eller det nummeret som sto nederst på siden? Hvor mye må du betale i toll da?12
Stinemor Skrevet 10. mai 2002 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2002 Jeg vet faktisk ikke hvor mye det blir i toll, men det blir vel ikke all verden sikkert, kommer vel litt ann på vekten på pakken............vi får se. Uansett så blir det MYE billigere enn om jeg skal kjøpe den her. Dessuten er kjolen så ny at den ikke har kommet i butikkene enda, det er fall 2002 og det er jo litt moro synes jeg! 12
Stinemor Skrevet 10. mai 2002 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2002 Jeg bestilte kjolen via en selger som jeg har hørt om som selger kjoler på Ebay. Sjekket også med en butikk i California og de skulle ha $525 for kjolen og $45 i frakt. Tollen vet jeg som sagt ikke.12
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #6 Skrevet 10. mai 2002 Du må vel betale toll for varer til Norge. det er fra kr 300 allerede
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #7 Skrevet 10. mai 2002 Det kan bli en dyr kjole til slutt. Kontaktet du tollvesenet?
Stinemor Skrevet 11. mai 2002 Forfatter #8 Skrevet 11. mai 2002 Ei annen ei som kjøpte kjole gjennom samme selgeren som jeg betalte ca kr 1300,- i toll og mva. Hun betalte litt mindre for kjolen sin og den ble sendt på samme måte som min blir så det blir nok ikke så mye dyrere å få min regner jeg med. Uansett om jeg må bet 1500-2000 i toll og mva så er jeg bare på leiepris her i Norge så jeg synes det er verdt det uansett.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå