sequin Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Dette er en liten blanding av russisk toy og chihuahua, og jeg kjenner ham godt, fordi jeg bodde hos eieren hans før og jeg går mye tur med ham. Nå er eieren hans på ferie og han er her, noe som pleier å gå fint. Problemet er at han er så utrolig nervøs, alltid på vakt og jeg har ikke sett han uten halen mellom bena og han er slem mot katten min (de pleier å gå veldig fin sammen). Han er veldig eiersyk, med en gang samboeren min eller katten min kommer nær meg knurrer ham og flekker tenner, og han angriper katten min. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre :S Jeg går MYE tur med ham for at han kanskje skal bli sliten og sove når han kommer hjem... Han tisser også i sengen min, på min side hver gang til og med når han nettopp har vært ute og tisset... Han er kastrert så jeg skjønner ikke hvorfor han skulle markert slik... Noen som kan gi meg noen råd? skal ha han her i syv dager til...
Sugerøret Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Mine tanker : tissing inne på den måten ,kan være at han er nervøs og vil markere område .Kastrerte hunder kan fortsatt markere (jeg har en kastrat selv og kjenner til dette med markering) Mulig han markere at du er hans eiendom? Så, ikke la den gå i senga ang katten har jeg ingen andre råd enn å holde de fra hverandre ikke la hunden få lov til å knurre,korriger den med en lyd eller fjern den med båndet.Kansje han er redd katten? AT den er slem tviler jeg på,den er nok bare nervøs fordi den ikke er hjemme,uvant sted og lukter + en katt. Forhør deg på canis.no eller hundesonen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå