Snurre Skrevet 7. november 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 7. november 2003 Ok... skal prøve å kaste meg ut i det å legge ut link med bilde av min drømmekake. Hvis jeg ikke får det til, kan dere kanskje hjelpe meg litt på vei http://www.bride.com/galleries/receptions/...03BR014501.html. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 7. november 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 7. november 2003 fikk det ikke til hjelp !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viblie Skrevet 7. november 2003 #23 Del Skrevet 7. november 2003 Vi har ikke bestemt oss helt, for hvilken kake vi vil ha. Jeg vil helst ha en frukt kake, mens min kjære er likeglad. Da han ikke er så glad i kaker. En ting er sikkert, det er at vi ikke skal ha en kake med nøtter i. Da både jeg og enkelte av gjestene er allergiske. Jeg har funnet en masse fine kaker her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 7. november 2003 #24 Del Skrevet 7. november 2003 Da jeg ikke liker krem skal vi ikke ha vanlig marsipankake med krem i. Vi skal ha en sjokoladekake i tre etasjer med hvitt sjokoladetrekk. Blir godt, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 7. november 2003 #25 Del Skrevet 7. november 2003 Kaken vår blir en tre etasjes i hjerteform, hvor toppen blir spart hjemme hos min forlover og toppen av stativet skal pyntes med samme blomster som det blir i min brudebukett. Vi har kommet frem til dette i samråd, jeg har sagt hva jeg ønsker, hun har sagt hva hun ser for seg og så ble jo vi så enige da :D Tror det blir en flott kake jeg. Bunn av nøtter og med fruktfromasj og kanskje litt gele på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 7. november 2003 #26 Del Skrevet 7. november 2003 Vi skal ha en treetasjers marsipankake med roser av marsipan på, tenkte på vanilje og bringebær inni, så vil jeg ha en treetasjers fruktkake, sånn med ett tynt lag butterdeig i bunn, så vaniljekrem, så masse frukt med litt gele på. Så skal vi faktisk ha Ole brum og supermann sjokoladekake, siden det er våre store barndomshelter. Skal også ha kransekake lagd som et stort horn. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #27 Del Skrevet 8. november 2003 Min kjære samboer har planlagt bryllupskaka til punkt og prikke. Han skal lage mesteparten av den selv (tør ikke la no' bakeri røre den nei...) og få litt assistanse av en venn/kollega i innspurten. Han er kokk, men er skikkelig flink som hobbykonditor!! Har lagd de utroligste kaker til venner og bekjente. Men bryllupskaka skal visst overgå det meste...Gla jeg slipper å streve med den....: -Kakestativet har håndlagde søyler i tre fra hans bestefar, og utgjør hele sju etasjer. Pluss en kjempelekker fontene importert fra USA og et par broer mellom etasjene. -Kaka skal ha 3 etasjer med en knallgod fruktkake (bunn med masse spennende eksotisk frukt - dekt med et tynt lag blank gele) 2 etasjer med marsipankake (lukket valnøtt ellerno') og 2 etasjer med en eller annen sjokoladekake. -Brudeparet på toppen er helt hvitt og kjempenydelig...fra Wilton -Vet ikke helt hvordan han har tenkt å pynte kaka, men tror det blir endel friske blomster (evt kandiserte?) i gyldne/varme toner. Gleder meg kjempemasse til å se resultatet !! Glad han får litt hjelp på slutten for det blir nok mye arbeid med dette.... Lotte22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå