Snurre Skrevet 6. november 2003 #1 Del Skrevet 6. november 2003 Tenkte vi kunne lage et tema på hva slags bryllupskake de kommende brudene ønsker seg. Legg gjerne til link Kanskje vi kan få en fin samling med mye rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 6. november 2003 #2 Del Skrevet 6. november 2003 Har lyst på 2 hjerter med en bro imellom hjertene.. Skal se om jeg finner bilde :D Skal ha sukkerbrød m vaniljekrem og vanilje på toppen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 6. november 2003 #3 Del Skrevet 6. november 2003 Hadde i utgangspunktet ikke lyst på bryllupskake i det hele tatt, så evt. for meg hvit sjokoladekake eller ostekake e.l. siden jeg ikke spiser marsipankake, men der satte min kjære ned foten, gitt... Så da blir det tradisjonell tre etasjers marsipankake som vil bli laget av min tilkomne svigermor. Da har hun i alle fall noe å sysle med i dagene før vi gifter oss, så løper hun kanskje ikke i beina på meg hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. november 2003 #4 Del Skrevet 6. november 2003 Vi tenker oss en kake med fruktmousse eller noe annet friskt - ikke vanlig marsipankake, for det er vi liksom så lei av. Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 6. november 2003 #5 Del Skrevet 6. november 2003 Vanlig marsipankake med tre etasjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. november 2003 #6 Del Skrevet 6. november 2003 Tre etasjer med hvit marsipan, fylt med bringebær og vanilje. Pynt: Roser. har ikke bildet, kun inne i hodet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. november 2003 #7 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg og mamma skal lage kaken selv. Vet ikke helt hvordan den blir til slutt ennå, men den skal være i tre etasjer, og ha marsipanlokk, for det elsker min tilkommende ektemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. november 2003 #8 Del Skrevet 7. november 2003 Vi skal ha tre etasjer med hvit sjokolade utenpå og røde roser i marsipan til pynt. Inni skal det mest sannsynligvis være sjokolade og kanskje nøttebunn. Nam, nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 7. november 2003 #9 Del Skrevet 7. november 2003 Er ikke helt sikre enda, men tror det blir sjokoladekake i en eller annen form. Hverken jeg eller min kjære er spesielt glad i bløtkake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 7. november 2003 #10 Del Skrevet 7. november 2003 Vi skal ha bryllupskaken fra Pascal, det er en pasjonsfrukt kake. Drit god og drit lekker!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. november 2003 #11 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg tar gjerne i mot tips! Jeg ønsker ingen "vanlig" bryllupskake, men gjerne med sjokolade! Er ikke så veldig glad i marsipankaker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brb Skrevet 7. november 2003 #12 Del Skrevet 7. november 2003 Hei Jeg var å bestillte kake forrige uke, det ble nøttebunn med sjokolade mousse med en kjerne av creme brulee, det hele skal trekkes med hvit sjokolade. Dette skal lages i små kaker, så alle får en hver, skal settes opp på en fat med mange etasjer. Kakene skal også pyntes med snøkrystaller laget av sukker. Jeg er veldig spent på dette, har vært å prøve smakt, så dette blir nok bra. Hadde også mange fine frukt kaker der. dere kan se selv wwww.kristines.no BRB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 7. november 2003 #13 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg skal bake kaken selv, og jeg tror det blir 3 hjerter med 3 forskjellige smaker. En eller to sjokoladekaker, og muligens en marsipankake. Pynt og sånt har jeg ikke helt tenkt på ennå, men skal nok klare å designe noe stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #14 Del Skrevet 7. november 2003 Vi skal ha bryllupskaken fra Pascal' date=' det er en pasjonsfrukt kake. Drit god og drit lekker!! :D[/quote'] Den er god den, men det er jo så utrolig mange som har den! I de tre siste bryllupene jeg har vært i , i Oslo, har alle hatt pasjonsfrukt-moussekaken fra Pascal! Føler dessuten at Pascal er overpriset. Det er mange år siden Pascal var den eneste konditoren i Oslo som lagde sånne kaker. Jeg tror man betaler mye for navnet hos Pascal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. november 2003 #15 Del Skrevet 7. november 2003 - og for meg blir det litt det samme som at alle skal ha samme kjolen også...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. november 2003 #16 Del Skrevet 7. november 2003 Hei Jeg var å bestillte kake forrige uke, det ble nøttebunn med sjokolade mousse med en kjerne av creme brulee, det hele skal trekkes med hvit sjokolade. Dette skal lages i små kaker, så alle får en hver, skal settes opp på en fat med mange etasjer. Kakene skal også pyntes med snøkrystaller laget av sukker. Oj, oj, oj! Det hørtes godt ut! Akkurat noe sånt vil jeg ha også, men jeg vil ha 3 vanlige kaker i etasjer. Hvor har du bestilt fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 7. november 2003 #17 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg har faktisk opplevd det samma som gjest over her; har sett den kaken i flere bryllup! Og det er litt synd, for det er absolutt en veldig god kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 7. november 2003 #18 Del Skrevet 7. november 2003 Vi skal ha pasjonsfruktkake (men ikke fra Pascal, så jeg håper ikke den blir så sinnsykt dyr!), firkantet form til ca 50 personer. Gleder meg allerde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 7. november 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 7. november 2003 Kaster meg på denne jeg også. Hvor får man kjøpt noe slik til hvilken pris.. Skal ha vinterbryllups så det passer perfekt med snøkrystaller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brb Skrevet 7. november 2003 #20 Del Skrevet 7. november 2003 Hei Super C Jeg har bestillt kaken hos Kristines Franske Fristelser i Kirkeveien, på Majorstua. Ta deg en tur så får du med deg noen smaksprøver, du vil nok ikke bli skuffet. BRB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå