Gå til innhold

Jeg står frem

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fordi dette er et diskusjonsforum og du la ikke denne meldingen inn på personlige meldinger. Sist gang jeg sjekka så kunne fortsatt alle og enhver svare. Hvis du ikke tåler det får du skrive PMer istedet.
Haha. Er det dette som kalles dobbeltposting med forskjellige avsendere? :ler:
Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet
Haha. Er det dette som kalles dobbeltposting med forskjellige avsendere? :ler:

Innblanding kalles d!

Skrevet

Aner jeg en antydning til kranglevorenhet i dag, Sexysadie? Er dette i samme gaten som seksuell frustrasjon?

Skrevet
Jeg er da ikke kranglevoren.Neida. :roll: Kanskje litt frustrert bare.
Gjest sexysadie
Skrevet

nei, jeg er bare litt forbauset over at tråden min ble tolket slik av deg som den ble.

'

Skrevet
nei' date= jeg er bare litt forbauset over at tråden min ble tolket slik av deg som den ble.

'

Se; det er fordi denne kanalen er tilrettelagt for misforståelser. Ansiktsuttrykk og kroppsspråk utelukkes jo, og dermed er veien banet for misforståelser.
Skrevet

Og dermed var vi her vi hørte hjemme...

Gjest Anonymous
Skrevet

Svarer bare til topic: SO? Fint for deg vel, kos deg masse *Klem*

Gjest sexysadie
Skrevet

så tråden min ble flyttet....

Ja ja :blunke:

Skrevet

Det er ren sabotasje, spør du meg.......Personlige Meldinger blir sporenstreks flyttet til Snikk-snakk bare sexysadie, chimp + et par til så mye som sier 'kvekk' inni tråden.....

Skrevet

Hadde noen spurt meg om hva jeg mente så hadde de fått svar. Ingen har spurt, men svarer likevel. Vi har alle være lyster og jeg synes at personene som leve dem ut så lenge de har respekt for andres. Dette innlegget her har jo rett og slett bare blitt drittslenging.

Gjest sexysadie
Skrevet

ditt innlegg viser bare hvor mye du har fattet av hva som egentlig har blitt sagt her inne ..

Gjest Anonymous
Skrevet

Det skal du ikke se bort i fra sexysadie... hmmm kanskje du gir meg noen gode tips da om du har det på lager....

En ting... "Jeg er ikke kjent for å ha "bomull i kjeften", så det jeg føler, synes og mener er jeg alt annet enn redd for å fortelle verden. I tillegg står jeg faktisk for det jeg sier og den dagen det kommer tilbake til meg som en knytte neve i tryne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det skal du ikke se bort i fra sexysadie... hmmm kanskje du gir meg noen gode tips da om du har det på lager....

En ting... Jeg er ikke kjent for å ha "bomull i kjeften", så det jeg føler, synes og mener er jeg alt annet enn redd for å fortelle verden. I tillegg står jeg faktisk for det jeg sier og den dagen det kommer tilbake til meg som en knyttet neve i tryne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...