Gå til innhold

Jeg står frem

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

fordi d var ei anna kjerring her på forumet som plutselig fikk for seg at hun skulle stå fram og jeg ble litt oppgitt; for har vi virkelig noe med det å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fuglehue
Skrevet
DETTE VAR JÆVLIG Å HØRE MEN JEG SKAL NOK TAKLE MIN/VÅR HVERDAG OG GODTA DEG SOM DEN DU ER, IKKE DET DU HAR GJORT OG DET DU VIL GJØRE MEN BARE FOR AT DU ER DU ER DET GREIT???
Gjest sexysadie
Skrevet

Hvis det er meg du sikter til, må jeg få sagt at du ikke har oppnådd annet i mine øyne enn å stå frem som den flåsete og selvsentrerte personen jeg mistenker deg for å være. Hvis ikke; vel, lykke til videre i livet.

D var da d æ forstod at du va bare fusse læll til tross for "adelstittelen".... :kul:

Skrevet

D var da d æ forstod at du va bare fusse læll til tross for "adelstittelen".... Velkommen etter... :sjarmor:

Gjest sexysadie
Skrevet

Hadde du visst hva fusse betydde så hadde du ikke kommet med noen velkommen etter og sjarmørsmiley.

Du bare avslører din uvitenhet.

Og jeg er sikker på d at jeg hadde fått deg til sengs så lett som bare d,

Du læss som at du er bifil, du er bare ei kjerrring som dagdrømmer om jentesex.

Altså: En helvetes amatør! :kul:

Skrevet

Oooops, det var da noen sterke påstander, Sexysadie. Ja, ja, på seg selv kjenner man andre. Jeg vet utmerket godt hva fusse betyr. Sikter bare til at den såkalte adelen ofte er de som har flest svin på skogen. Kanskje det er her avataren din kommer inn i bildet?

Hva jeg er og ikke er, har du visst gjort deg opp en mening om allerede. Kanskje er jeg bare en kjærring som drømmer om jentesex, kanskje er jeg ikke. Og hvis det viser seg at det er det jeg er - vel, så er jo det også tillatt. Eller er det ikke?

Gjest sexysadie
Skrevet

La meg få minne ladyen på at d var hun som i første henseende kom med :

den flåsete og selvsentrerte personen jeg mistenker deg for å være.

Og d totalt uten å kjenne min person.

Skrevet

La meg få minne ladyen på at d var hun som i første henseende kom med :

Og d totalt uten å kjenne min person.Det sitatet var myntet på denne tråden. Jeg synes at det er svært respektløst å starte en tråd som denne i etterkant av min.

Gjest sexysadie
Skrevet

D var ikke meningen å være respektløs, d var ment å ufarligjøre seksuelle legninger utenom normalen.

Skjønner?

Skrevet

Jada, Sexysadie, men jeg vil skjønne deg bedre hvis du slutter å skrive sms-språk.

Gjest sexysadie
Skrevet
Jada' date=' Sexysadie, men jeg vil skjønne deg bedre hvis du slutter å skrive sms-språk.[/quote']

Det må da være opp til Sexy Sadie...

Skrevet

Du læss som at du er bifil, du er bare ei kjerrring som dagdrømmer om jentesex.

Altså: En helvetes amatør!

Du beskylder for å komme med uttalelser uten å kjenne din person. Kjenner du hennes?! :wink: Jeg syns du drar det litt for langt nå, sexysadie. Poenget ditt forsvinner i all støyen.

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg drog den ut i full lengde,dette var ment som ren provokasjon ifra min side,men Ladyen og jeg er enige nu

Skrevet

Det er hyggelig å høre, SS. Ikke lett å henge med på den farta dere diskuterte. Men akkurat denne gangen syns jeg provokasjonen din var totalt skivebom.

Skrevet

Fordi dette er et diskusjonsforum og du la ikke denne meldingen inn på personlige meldinger. Sist gang jeg sjekka så kunne fortsatt alle og enhver svare. Hvis du ikke tåler det får du skrive PMer istedet.

Skrevet
Fatter ikke hvorfor du blander deg inn.Kanskje fordi dette er et åpent diskusjonsforum? Anyways; dine uttalelser kan nok virke en smule krasse enkelte ganger - noe som er helt greit så lenge de holder seg sånn nogenlunde innenfor målskiva. Denne gangen var avsender og mottager på samme nett, men det er langtfra regelen.
Gjest sexysadie
Skrevet

Herregud...

Tror nå at Shiva bør inkarneres som Kali og ta rotta på deg. :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...