Noorgie Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 "Bedre med en liten og kjapp, enn en stor og slapp" sier ordtaket. Er det noen kvinner som har har erfaring med dette? Har menn med stoerre redskap stoerre utfordring med aa faa/holde den stiv, eller har ikke dette noe aa si, eks etter aa ha nytt alkohol?
Stefan Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Jeg tror nok det er flere måter å tolke det utsagnet der på. Slapp og kjapp kan selvsagt ha en referanse til utstyret, men også mannen. Slik jeg ser på det utsagnet, er at det er uinteressant med størrelse, så lenge mannen vet hva han driver med. Altså kjapp. Mentalt. Seksuelt. Men nå kan det hende at jeg bare ikke kjenner meg igjen i det der...
Noorgie Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2011 Jeg tror nok det er flere måter å tolke det utsagnet der på. Slapp og kjapp kan selvsagt ha en referanse til utstyret, men også mannen. Slik jeg ser på det utsagnet, er at det er uinteressant med størrelse, så lenge mannen vet hva han driver med. Altså kjapp. Mentalt. Seksuelt. Men nå kan det hende at jeg bare ikke kjenner meg igjen i det der... Nja, hele poenget er vel egentlig det med stoerrelsen. Noen hevder at et stort lem kan vaere vanskeligere aa holde stiv enn et mindre. Her snakker vi ikke om bittesmaa vs giganter, ei heller om det mentale.
FantasDick Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 Jeg har hatt både små og store - men det er ikke størrelsen som har avgjort om de er slappe eller kjappe.
Suzy Skrevet 9. mai 2011 #7 Skrevet 9. mai 2011 Jeg tror nok det er flere måter å tolke det utsagnet der på. Slapp og kjapp kan selvsagt ha en referanse til utstyret, men også mannen. Slik jeg ser på det utsagnet, er at det er uinteressant med størrelse, så lenge mannen vet hva han driver med. Altså kjapp. Mentalt. Seksuelt. Jeg tenker nå på det som hele mannen - og at en slank og lettbevegelig en er betraktelig bedre enn en diger og tung en (men det er kanskje min personlig mening jeg legger inn her). Det er ikke så grenseløst stor forskjell på kuk heller - så lenge de er inennfor relativt normalt spekter... 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. mai 2011 #8 Skrevet 9. mai 2011 Nei dette stemmer ikke med min erfaring. De store har også veldig harde pikker :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #9 Skrevet 9. mai 2011 Stemmer ikke for meg heller. Kroppen til mannen har mer å si enn størrelse på pikken når det kommer til slapphet.
Caramela Skrevet 9. mai 2011 #10 Skrevet 9. mai 2011 Hahaha, jeg trodde det dreide som om damer.... Store og slappe vs. små og kjappe.. Jaja
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #11 Skrevet 9. mai 2011 Hva med en stor og kjapp vs. en liten og slapp?
Gjest birry93 Skrevet 9. mai 2011 #12 Skrevet 9. mai 2011 Liten og kjapp, helt klart. Selv om jeg ikke kan nekte for at det er deilig med stor pikk, så hjelper det ikke stort om den er slapp, eller om eieren ikke har snøring. :gjeiper: Derimot en som er liten, men hard, og som virkelig veit hvor den skal.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå