AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Jeg lurer rett og slett på om folk har noen tips til ett sted de både er flinke, hyggelige og ikke altfor dyre(hvis det finnes) i Oslo. Har aldri vokset før så er litt nervøs og vil ha alt på stell. hehe.. Kan man få timer der de tar både ben og bikini samtidig? På forhånd, takk
sebra Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 jeg anbefaler Bettys beauty salon. nyåpnet nederst på løkka. I markveien.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Takk finner ikke noe nettside eller priser på de? Noen som har andre forslag?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #6 Skrevet 10. mai 2011 Jeg lurer rett og slett på om folk har noen tips til ett sted de både er flinke, hyggelige og ikke altfor dyre(hvis det finnes) i Oslo. Har aldri vokset før så er litt nervøs og vil ha alt på stell. hehe.. Kan man få timer der de tar både ben og bikini samtidig? På forhånd, takk Ikke waxing palace/park beauty iallefall, de har blitt rådyre og av og til er de litt sløve.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #7 Skrevet 10. mai 2011 Halber mensch øverst i th meyers gate har fast lavpris på voks av legger; 150. Ellers er Chill spa bra på brazilian, de tar under 400 for det
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #8 Skrevet 10. mai 2011 Ikke waxing palace/park beauty iallefall, de har blitt rådyre og av og til er de litt sløve. Okei. Takk for advarselen
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #9 Skrevet 10. mai 2011 Ikke for å kuppe tråden, men hvor langt må hårene være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå