Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Har funnet et fantastisk flott murhus som ble bygd i 1913. Det koster 1.5 mil.

Er nyoppusset nesten hele innvendig, med nytt eletrisk ++ Hele tomten er 1.500 kvadratmeder. og bruttoarealet er 218. Det er 3 etasjer. garasje og et nydelig lite utehus med peis. ( om dere trenger mer info så bare spør, blir litt mye og skrive her)

Men har veldig lyst og kjøpe det huset, men folk har sagt at det kommer til og falle i pris om noen år. Så om vi kjøper det kommer vi til og tape veldig på det.

Skulle gjerne lagt ut linken fra finn.no. Men da er det lett og finne ut hvem jeg er :P

Jeg bare lurer på om er det en veeldig dårlig ide og kjøpe det? trenger sårt råd

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det høres billig ut....Kjøpte en sentral lelighet på 70m2 til samme prisen. Det er jo også en måte man kan se på det :)

Bedre å kjøpe noe man er fornøyd med enn å spare 50k og ha en utstikt som er rett inn mot en husvegg. Hvis du elsker det huset og alt er ok med det standsmessig syns jeg du skal go for it.

Husk å få sjekket det utveldige også, går fort ett par hundre tusen hvis e.eks taket er skifteklart i næreste fremtid.

AnonymBruker
Skrevet

Det skal forresten være sagt at dette huset er i ei "bygd" med ca 2500 innbyggere. :)

Synest også det var veldig billig. hadde du sett huset hadde du sikkert reagert litt mer ;)

det er ikke pusset opp utvendig, eller det vil si det trenger og maling og slike småting.

Og hørte at det kan vær meglertriks at de setter prisen lavt, for da er flere innteresert i og komme på visning? Er veldig usikker. noen sier at med et slikt hus vil prisen stige, og noen sier at det vil synke.. På annonsen står det at det er en villa ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Har funnet et fantastisk flott murhus som ble bygd i 1913. Det koster 1.5 mil.

Er nyoppusset nesten hele innvendig, med nytt eletrisk ++ Hele tomten er 1.500 kvadratmeder. og bruttoarealet er 218. Det er 3 etasjer. garasje og et nydelig lite utehus med peis. ( om dere trenger mer info så bare spør, blir litt mye og skrive her)

Men har veldig lyst og kjøpe det huset, men folk har sagt at det kommer til og falle i pris om noen år. Så om vi kjøper det kommer vi til og tape veldig på det.

Skulle gjerne lagt ut linken fra finn.no. Men da er det lett og finne ut hvem jeg er :P

Jeg bare lurer på om er det en veeldig dårlig ide og kjøpe det? trenger sårt råd

:)

Hvorfor skal det falle i pris? Hus er en fin sparebøsse.

Jeg syns det var billig,uten å vite hvilke hus,men ser du skriver at det er en bygd osv.

Få noen med deg på visning,for å se hva som må gjøres. Eks bad og kjøkken koster masse penger.

Om det er meglertriks å sette ned prisen..tja om du er eneste som er intr,så kan du jo by mindre også.

Skrevet

Murhus er kjempebra! Er på utkikk etter et selv.

Skrevet

1,5 mill for en villa er ikke mye, selv om det er langt ute på landet! Skjønner ikke hvordan det skal kunne synke særlig mye i pris, høres mer ut som om noen er misunnelige og prøver å få deg fra å kjøpe huset.

Gjest Elfrida
Skrevet (endret)

Dere taper bare på lavere pris hvis dere har planer om å selge det når prisene er lave. Hvis dere har planer om å bo der leenge er ikke et fremtidig prisfall like interessant.

Endret av Elfrida
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Go for it!!!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle du vente på at det faller i pris? Noen andre kjøper det, og da får du det aldri igjen.

Har du mulighet til å kjøpe det, og du vil ha det, er det ikke noe å vente med :D

go for it!

Skrevet

Hvis du har funnet et hus som du liker, og skal trives der, så tror jeg du skal kjøpe det, uten tvil! Og utehus med peis høres jo så koselig ut:) Dukker det opp noe som må pusses opp, så gjør dere det etter hvert! Prisen var jo kjempegrei, hvis ikke den stiger under evt. budrunde... det har jeg opplevd i hvert fall!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Men... dersom dere bor et sted i landet hvor det er normal at en teknisk takst følger med prospektet så gå igjennom denne grundig.

Da skal dere kunne klare å lese dere frem til hva det vil være behov for å ta tak enten umiddelbart eller på litt lengre sikt ;)

Huset med tomten høres forøvrig ut til å være et lite "kupp" dersom det blir solgt til prisantydning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...