Gå til innhold

Norske nettbutikker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer bare på om det er noen av dere som har reagert på at noen nettbutikker (hvor en kun kan bestillie på nettet) har fått veldig høye priser på brudekjoler.

Var inne å sjekket en norsk side for å se hvor mye en spesiell Maggie Sottero kjole kostet, jeg fikk pris på over kr 10 000.

Litt mye synes jeg når man kan få den i en brudebutikk for 1 tusenlapp mer.

Trodde halve poenget var at nettbutikkene skulle ligge ganske mye under butikk pris :o :o :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk min MS kjole nesten fire tusen billigere jeg. Hvilken butikk har du vært inne på?

Skrevet
Jeg fikk min MS kjole nesten fire tusen billigere jeg. Hvilken butikk har du vært inne på?

Lisenett...

Skrevet

Lisenett...

Der bestilte jeg min. For 8600, koster litt over tolv tusen i butikken.

Skrevet

Kan se ut som om jeg har hatt flaks, nå skal hun ha 11000 for den.

Skrevet

Ja, prisene var etter kronekurs, men kan det endre seg så mye på noen uker da?

Skrevet

Uansett så vil man få kjolene nesten like billig i butikken og da står de i tillegg ansvarlig til å finne et godt alternativ hvis ikke kjolen kommer tidsnok. De er også behjelpelig med tilpasning slik at en slipper å lete etter systuer

:cry:

Skrevet

Sjekket prisen på sko der nå, de skoene jeg ønsker meg blir kun 150 kr billigere hvis jeg bestiller de på Lisenett :o

Skrevet

Kanskje hun har blitt dyrere i det siste da..

Skrevet

Arwen vet du om andre norske nettbutikker som kan være billigere ? :transe:

Skrevet

Aner ikke. Eneste billige alternativet er å bestille fra utlandet selv da tror jeg. Det var jo prisene som var så bra med Lisenett. Synd hun har satt de så kraftig opp.

Gjest Anonymous
Skrevet

Helt enig skjønner ikke vitsen med å kjøpe over nette med disse prisene

Skrevet

Ikke for å si noe galt om lisesnett.no, men jeg fikk bara dyre tilbud her. Jeg kikket og mailte, og her var det dyreste tilbudet jeg undersøkte. Masse fint, men altfor dyrt i mitt sortiment. :) du var nok heldig Arwen som fikk tak i et godt tilbud. Det gjelder å få "kapret" et godt tilbud :tommelsmil:

Skrevet

Jeg har også kjøpt brudekjole hos Lisenett (!), og betalte 2000,- mindre enn i brudesalong (Maggie Sottero). Ser nå at kjolen min har gått opp litt i pris de siste ukene.... :-?

...men jeg ville uansett aldri ha kjøpt fra privatpersoner som driver med import. Tviler sterkt på at man får byttet en brudekjole til 7000,- hvis man kjøper fra privatperson....det tok ikke jeg sjansen på - da er jo hele vitsen med å spare penger borte, når man går i minus:roll: Det er ikke ofte man sparer så veldig mye ved å handle fra nettbutikk, men han har ihvertfall full angrerett og det er jo en stor fordel for oss impulskjøpere :wink:

Better safe than sorry8)

Skrevet

Lisenett er vel en privatperson som driver med import...?? :o

Eller har jeg gått glipp av noe her?

Skrevet

Lisenett er et firma. Undersøkte dette før jeg handlet :blunke:

...du har nok gått glipp av noe ja, Tex :ler:

Skrevet

Lisenett er et firma. Undersøkte dette før jeg handlet :blunke:

...du har nok gått glipp av noe ja, Tex :ler:

Skrevet

Jeg har forstått det at hun driver butikk ved å importere kjoler og selge dem igjen. For flere hendvendelser jeg hadde måtte hun undersøke fra leverandører for å høre om det var mulig å skaffe. Så fikk jeg svar på mine svar innen et par dager. Jeg vet om flere som driver dette på hobbybasis, tenkte på det selv og en periode. Men du må jo ta inn ganske mange kjoler. Jeg har sett at plutselig må en selge 30-40 kjoler til en billig pris, det er jo en risk å ta. Men det er det med så mangt :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...