AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 http://www.feelunique.com/p/md-formulations-Facial-Cleanser-Gel-Oily-and-Very-Oily-Skin-250ml Det står at den er for ekstremt fet hud, og det har jeg.. Funker den? Holder huden seg mer matt utover dagen ved bruk av denne?
Estë Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Jeg begynte å bruke den der sammen med MDs continous renewal serum og en fuktighetskrem for ca et år siden (pleide bare å vaske ansiktet med varmt vann før det), og merker en stor forbedring. Kvisene har mer eller mindre forsvunnet, og huden ser ikke lenger oljete og fet ut. Trodde aldri jeg skulle bli så fin. Men vet ikke hvor mye av effekten cleanseren kan ta æren av, siden jeg byttet ut hele rutinen på en gang, og ikke bare det ene produktet.
bananbåt Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 jeg bruker også denne, kombinert med andre MD produkter på en gang. Tror neppe du merker store forskjellen ved å kun bruke rensen. Md kan kombineres med andre merker, men ikke hvilke som helst. MD, Decleor, Dermalogica osv går fint sammen... Jeg bruker nesten bare fra MD, og en dagkrem fra Decleor, og huden min har blitt så myyyye bedre etter at jeg begynte med dette i forhold til før, da jeg brukte produkter fra butikk/apotek/parfymeri...
smiiiley Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Signerer det de andre skriver her, at det ikke vil ha kjempe effekt om du bare bruker rensen. Du må bruke riktige produkter ellers også. Har du ekstremt fet hud ville jeg brukt rensen, en toner (MD har ikke toner, men jeg bruker selv decleor sin). Så glycare lotion ELLER continous renewal serum. Så en ansiktskrem som tilfører fukt, ikke fett. Viktig å bruke fukt selv om du har fet hud, hvis ikke risikerer du at huden bare produsere mer talg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå