AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Jeg pleier kanskje å skrubbe samme område i 30 sek, men etter jeg har skylt av og drar fingeren etter huden(haha), så kommer det mer død hud.. Som om det funker bedre å "dra" det av selv. Gjør jeg noe feil?
Lulilelu Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 30 sek er lenge nok. Du må få deg en bedre skrubbekrem. Vil annbefale deg MD sin, ingen over og ingen ved siden. Den er rett og slett fantastisk. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 30 sek er lenge nok. Du må få deg en bedre skrubbekrem. Vil annbefale deg MD sin, ingen over og ingen ved siden. Den er rett og slett fantastisk. Hmm, okei. Takk! Hvor på nett kan jeg finne denne billigst? Hva lukter den, og hva gjør den så fantastisk? Ser flere her inne liker den veldig godt.
Gina_ Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Feelunique.com lukter ikke noe spesielt, litt klinisk kanskje. Den er bare veldig god
muffin26 Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Den er best finnes ikke bedre skrubb enn den også varer den i en evighet:)
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 Hehe, da får jeg gå for denne da! Takk for tips dere:)
solkrem Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 Enig i at md formulations face and body scrub er fantastisk. Kjøpte min fra prettyskin4less, og den har vart veldig lenge. Og når det gjelder lukt, så vil jeg si at den egentlig ikke lukter noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå