Gjest halebein Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Vi planlegger å leie feriehus i danmark nå i sommer, og har sett og sett og sett inne på interhome.no, men det er jo sinnsykt mange å velge mellom. Vi har 3 barn i alderen 2-7 år, og vil gjerne bo i nærheten av stranda. Hvilke steder er fine, nord/sør/vest/øst...har aldri vært i danmark annet enn med danskebåten:) og er absolutt ikke kjent med hvor ting ligger. Vi leier bil, og kommer kjørende fra Oslo, så gjerne med minst mulig kjørelengde grunnet "barn-forvandler-seg-til-er-vi-framme-snart?-monstre" i bilen:)
Gjest Quelleriel Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 (endret) Fanø! Hyggelig liten øy. Deilig strand som egner seg veldig bra til yngre barn. Jeg tror kanskje google er litt flinkere til å forklare enn meg Var der en gang da jeg var 14, og jeg kunne godt tenke meg å dra tilbake. Er dere uheldig med været, er det også et innendørs badeland rett ved stranda. Endret 9. mai 2011 av Quelleriel
Gjest halebein Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Tusen takk for svar! Skal sjekke ut på nett. Gjerne flere tips:)
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Danmark er så lite at man rekker over mye på kort tid Og det er så mane flott steder i Danmark at det er problem med å velge. Kommer dere kjørende over brua fra Sverige? I så fall er norlige Sjælland flott, østsiden. Flotte strender og koselige småbyer på rad. Fyn er ei lita og intim øy, grønn og mer mer terreng enn resten av Danmark. Masse flott å se - slott, herregårder, zoo, strender og gode restauranter. Kommer dere med båt til Jylland er Skagen flott. Personlig synes jeg østkysten fra Skagen og Fredrikshavn og nedover mot Ebeltoft er finset. Der er det fineste strender og ikke så mye vind som på østkysten. Åh, kjenner at jeg skulle ønske at årets ferie var i Danmark! Det blir det ikke, men neste år....
Fanteria Skrevet 10. mai 2011 #6 Skrevet 10. mai 2011 Nykøbing i Nordsjælland. De har en koselig handlegate, lang hvit sandstrand og http://www.sommerlandsj.dk/ Mye morro for de store og små Vi var en vennegjeng som leide husbåt der en sommer. Vi var der under sommerdagene hvor det var tivoli i byen. De hadde også et stort telt med swing og danseband
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #7 Skrevet 11. mai 2011 Danmark er så lite at man rekker over mye på kort tid Og det er så mane flott steder i Danmark at det er problem med å velge. Kommer dere kjørende over brua fra Sverige? I så fall er norlige Sjælland flott, østsiden. Flotte strender og koselige småbyer på rad. Fyn er ei lita og intim øy, grønn og mer mer terreng enn resten av Danmark. Masse flott å se - slott, herregårder, zoo, strender og gode restauranter. Kommer dere med båt til Jylland er Skagen flott. Personlig synes jeg østkysten fra Skagen og Fredrikshavn og nedover mot Ebeltoft er finset. Der er det fineste strender og ikke så mye vind som på østkysten. Åh, kjenner at jeg skulle ønske at årets ferie var i Danmark! Det blir det ikke, men neste år.... Ikke lige så meget vind som vestkysten måske?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå