Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som tilfeldigvis vet om det er morsdag nå på søndag? Har ikke sett noen annonser eller noe, men mener å huske at det er omtrent på denne årstiden...

....og alle må forresten ha en strålende fredag natt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

neeei, ikke her i landet hvertfall. Den var i februar den icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Har du sovet?

Det er vel ca sånn 11 februar. Du må nok vente til neste år.

Glemte du den sist??

Gjest Anonymous
Skrevet

Er Morsdag i usa til søndag icon_smile.gif

I Norge feirer vi morsdag i februar

Skrevet

Hei!

Mordag feires her i landet andre søndagen i februar. Og sånn for å ta det med: farsdagen feires andre søndagen i november.12

Gjest svenskbrud
Skrevet

Om du glömt morsdag i februari kan du ju alltid "måla över" det hela och starta en ny tradition...

Vi har morsdag i Sverige den 25/5. rosaengel.gif

Annars kan ju "mors lille engel" fixa en alldelse egen morsdag som bara er familj har.

Skrevet

Jammen bra jeg har dere til å passe på meg!! Så slapp jeg å gjøre noen store tabber denne søndagen... icon_biggrin.gif

Når jeg tenker meg om kan det vel stemme at annonsen jeg så var på et amerikansk nettsted.

Takk!! (+ notere fakta om norsk morsdag bak øret)1212[ Dette Innlegg er endret av: LindaK den 2002-05-11 16:22 ]

Skrevet

Hvorfor feires Mother's Day i mai i USA og andre land, og morsdag i februar i Norge? Fordi man gjerne ville importere skikken med morsdag fra utlandet, men i mai er det jo så utrolig mange merkedager i Norge. Så fant man ut at februar er en bra måned, da skjer det jo ikke veldig mye. (Bortsett fra Valentine's Day som kommer snikende.)

Det er i hvertfall det jeg har hørt.

Catzy12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...