Benedicte22 Skrevet 19. mai 2011 #21 Skrevet 19. mai 2011 Hva skjer med alle disse små hyttene folk har? Leiligheten min er jo 3 ganger så stor som de fleste hyttene her inne.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #22 Skrevet 19. mai 2011 Hva skjer med alle disse små hyttene folk har? Leiligheten min er jo 3 ganger så stor som de fleste hyttene her inne. "Hva skjer med...?" Hva mener du med det?
Gjest Consensio Skrevet 19. mai 2011 #23 Skrevet 19. mai 2011 "Hva skjer med...?" Hva mener du med det? Skjønte heller ikke den setningen Kanskje hun spør om hvorfor alle har så små hytter? Om det er tilfellet, så er det jo slik at en hytta skal man jo ikke bo i året om. En leilighet/hus er til for det, og da trenger man mer plass. På en hytte derimot så trenger man ikke så stor plass, da man er der i korte perioder og for å bare kose seg og slappe av.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #24 Skrevet 19. mai 2011 Jeg hadde faktisk ikke foretrukket en enorm hytte, ikke mer enn 120 kvm iallefall. Mulig det hadde vært greit å ha et lite anneks, men noen stor hytte, neitakk. Jeg er på hytta for å kose meg, ikke gjøre all slags arbeid. Hilsen AB lenger opp som har to hytter på 100 kvm hver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå