sinne Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Vi har forlovet oss og har så vidt begynt å planlegge bryllupet Det er fortsatt lenge til den store dagen, satser på 2013.. Det jeg lurer på er om det er noen her som har hatt eller skal ha ca 90 gjester? isåfall, hvor mye betalte/betaler dere i snitt per pers? (mat%vin) ''
Gjest Solstråla88 Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Hei. Alt avhening av hvor du skal ha det, og hva prisene ligger på. Vi skal bruke catering, og regner med ca 390 per kuverten i mat, vin tar vi sakte men sikkert når vi er isverige, så den blir jo ikke så dyr. Men hovedsakelig bør du regne 1 glass hvitvin per pers, 2-3 glass rødvin og jeg har regna ca 2 glass dessertvin per pers. normalt 1 glass. Synes du bør høre litt rundt der du bor, om du skal ha det på hotell, kan prisen fort komme opp i 1400 per pers med mat, vin appretiff og avec. Send diverse forespøsler på hva slags tilbud de kan gi deg. Lykke Til:)
sinne Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2011 Hei. Alt avhening av hvor du skal ha det, og hva prisene ligger på. Vi skal bruke catering, og regner med ca 390 per kuverten i mat, vin tar vi sakte men sikkert når vi er isverige, så den blir jo ikke så dyr. Men hovedsakelig bør du regne 1 glass hvitvin per pers, 2-3 glass rødvin og jeg har regna ca 2 glass dessertvin per pers. normalt 1 glass. Synes du bør høre litt rundt der du bor, om du skal ha det på hotell, kan prisen fort komme opp i 1400 per pers med mat, vin appretiff og avec. Send diverse forespøsler på hva slags tilbud de kan gi deg. Lykke Til:) Takk for svar, da får jeg ta meg en liten runde! Har jo menyen så godt som klar alt
Gjest Solstråla88 Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Da har du gjort mye da:) Lykke til vidre, vi er nettopp ferdig med det der. en slitsom ting og gjøre:P
Brud i mai Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Vi regner ca 1300 per pers. Har valgt å ha bryllupet et sted der alt blir ordnet av dem. Jeg er såpass kontrollfrik at den dagen vil jeg slappe av og nyte og ikke måtte bekymre meg om serveringsjentene kommer, om maten blir laget skikkelig eller om det er vin nok. Synes det er en ok pris da. Da er selvfølgelig alt inkludert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå