AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Skal en tur til Malta om en måneds tid, og kunne godt tenke meg noen tips om hva man absolutt burde gjøre/ikke gjøre. Hva som helst, kom med det :-)
Mischa Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Den blå lagune på Comino (bitteliten øy mellom Malta og Gozo) er verdt et besøk Virkelig paradis! Men man må så vidt jeg vet ta seg ut dit med båt (vi bestilte tur på seilskute - fin tur, men ganske mye bølger så ble litt sjøsyk). Det er så og si umulig å få plass på en av de knøttsmå badestrendene ved den blå lagune, så greit å ha en base å være på (eks. en båt) Ellers er det greit med shoppingmuligheter i Sliema og noe i Valletta. Valletta har mange historiske bygg og det er litt å se/gjøre (museum etc.) Ellers hold deg unna St.Julians, bare masse altfor unge språkreiseelever på fylla. Forvent deg 14- og 15-åringer ravende fulle.. Det er kun et par strender på Malta og de blir virkelig fullstappet. Skal du ut dit er det lurt å dra tidlig! Jeg ble ikke sånn kjempebegeistret for Malta, men den blå lagune var fantastisk!
Joni123 Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Vi dro en dag over til Gozo. Likte den øya kjempegodt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå