twang Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Ok, nå har jeg ikke vært på kino på lenge, og mens jeg skulle kjøpe billett til Fast 5 da så jeg en veldig vakker jente. Hun var sammen med en venne gjeng, og ingen tegn tydet på at hun var opptatt. så jeg spør dere jenter, er det off limits hvis en prøver å sjekke dere opp før dere skal kjøpe bilett, i lobbyen liksom. og hun var sammen med en venne gjeng. Og hvordan ville dere likt at den personen skulle gått fram.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Ok, nå har jeg ikke vært på kino på lenge, og mens jeg skulle kjøpe billett til Fast 5 da så jeg en veldig vakker jente. Hun var sammen med en venne gjeng, og ingen tegn tydet på at hun var opptatt. så jeg spør dere jenter, er det off limits hvis en prøver å sjekke dere opp før dere skal kjøpe bilett, i lobbyen liksom. og hun var sammen med en venne gjeng. Og hvordan ville dere likt at den personen skulle gått fram. Jeg kan ikke tenke meg en eneste måte det ville fungert på. Men nå ville jeg aldri latt meg "sjekke opp" av en jeg møtte tilfeldig, uansett sted.
twang Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2011 Jeg kan ikke tenke meg en eneste måte det ville fungert på. Men nå ville jeg aldri latt meg "sjekke opp" av en jeg møtte tilfeldig, uansett sted. jepp.. ser ut som kinoen er en farlig sone.. Man er ganske isolert pga av venner da.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Dersom en kjekk fyr hadde prøvd å sjekke meg opp på kinoen, ville jeg blitt glad. Jeg er usikker på hvordan det skulle foregå da, når jenta står i en gjeng. Men dersom hun på et tidspunkt er for seg selv går det an å si noe til henne. Først er det bra om du har hatt litt øyekontakt med henne. Når du snakker til henne, kan det være noe så enkelt som "Vil du ta en kaffe en dag?" 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Selvsagt kan du det Gutter i dag må tørre litt mer. Tipper de fleste jenter vil synes det er smigrende å bli sjekket opp. Dessuten vet man aldri hvordan det hele kan ende.. 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 Dersom en kjekk fyr hadde prøvd å sjekke meg opp på kinoen, ville jeg blitt glad. Jeg er usikker på hvordan det skulle foregå da, når jenta står i en gjeng. Men dersom hun på et tidspunkt er for seg selv går det an å si noe til henne. Først er det bra om du har hatt litt øyekontakt med henne. Når du snakker til henne, kan det være noe så enkelt som "Vil du ta en kaffe en dag?" Mulig jeg lever på en helt annen planet, men jeg ville aldri blitt med en fyr jeg traff på et tilfeldig sted på kaffe. Det er da ikke naturlig å stille et slikt spørsmål som åpningsreplikk til noen man ikke kjenner? 3
Bankai L Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 Du kan selvfølgelig prøve, men eg tror ikkje det er en god ide å sjekke damen opp på kinoen. Hvis hun er der med en venninne gjeng så er hun ikkje der for å treffe menn. Får med en gang assosiasjoner til damer som går ut med en venninne gjeng for å danse. No go!
Gjest padawan Skrevet 9. mai 2011 #8 Skrevet 9. mai 2011 Jeg kan ikke tenke meg en eneste måte det ville fungert på. Men nå ville jeg aldri latt meg "sjekke opp" av en jeg møtte tilfeldig, uansett sted. Mulig jeg lever på en helt annen planet, men jeg ville aldri blitt med en fyr jeg traff på et tilfeldig sted på kaffe. Det er da ikke naturlig å stille et slikt spørsmål som åpningsreplikk til noen man ikke kjenner? hvis dere ikek vil bli sjekket opp noen som hekst sted - hvordan har dere truffet kjærestene deres egentlig? (forusatt at dere har hatt dette).
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #9 Skrevet 9. mai 2011 Selv om hun er der med en venninnegjeng så kan det jo være at hun lar seg sjekke opp. Hva med å bare levere henne en lapp med tlf.nr ditt og spørsmål om kaffe? Jeg hadde blitt smigret. Hadde jeg vært i et forhold så hadde jeg bare sendt deg en koselig melding, men sagt nei takk.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #10 Skrevet 9. mai 2011 hvis dere ikek vil bli sjekket opp noen som hekst sted - hvordan har dere truffet kjærestene deres egentlig? (forusatt at dere har hatt dette). Gjennom å bli godt kjent med personen før dating kom på tale. Ville du virkelig gått på date med en tilfeldig ukjent som spør deg på gaten? 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #11 Skrevet 9. mai 2011 Jeg hadde blitt dødssmigret. Og hadde jeg likt fyren umiddelbart, hadde jeg takket ja. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #12 Skrevet 9. mai 2011 Gjennom å bli godt kjent med personen før dating kom på tale. Ville du virkelig gått på date med en tilfeldig ukjent som spør deg på gaten? Ikke uaktuelt. Men klart - jeg måtte synes fyren virket både kjekk og hyggelig, ganske umiddelbart. Hadde muligens ikke blitt med på noe sprell på kveldstid, men en kaffe på dagtid, hadde jeg ikke hatt noe problem med. Hvorfor skulle jeg det? 1
Gjest padawan Skrevet 9. mai 2011 #13 Skrevet 9. mai 2011 Gjennom å bli godt kjent med personen før dating kom på tale. Ville du virkelig gått på date med en tilfeldig ukjent som spør deg på gaten? tja, jeg har aldri gått bort til tilfeldige jenter på gaten og spurt om de vil på date men jeg har faktisk vært på date med damer jeg feks har møtt på t-banen. poenget mitt var at en må starte et sted når en skal bli kjent med nye mennesker og i mine ører blir det feil å eksludere folk en blir kjent med "på hvilkent som helst sted" (jfr post #2).
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #14 Skrevet 9. mai 2011 Gjennom å bli godt kjent med personen før dating kom på tale. Ville du virkelig gått på date med en tilfeldig ukjent som spør deg på gaten? Kanskje bedre spørsmål om en vill gitt kontaktinfo til noen en kom i prat med på gata eller et annet tilfeldig valgt sted. Gå rett bort til en ukjent spørre om date blir bare rart.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #15 Skrevet 9. mai 2011 Gjennom å bli godt kjent med personen før dating kom på tale. Ville du virkelig gått på date med en tilfeldig ukjent som spør deg på gaten? Jeg hadde blitt dritskeptisk. Er jeg i godt humør går jeg som regel rundt og smiler, men det betyr ikke at jeg har lyst til å bli tilstukket nummer fra gutter som har feiltolket som at jeg kunne tenke meg å gå på date med dem. 1
Tenk_om Skrevet 10. mai 2011 #16 Skrevet 10. mai 2011 Selvfølgelig kan du gjøre det! Det hadde jeg bare syns var koselig. Viser guts hvis en tørr å ta kontakt i edru tilstand forran vennene. 2
Snill_Pike Skrevet 10. mai 2011 #17 Skrevet 10. mai 2011 Personlig hadde jeg blitt kjempe glad hvis en gutt kom bort til meg og spurte meg ut på date:) 1
Knitcat Skrevet 10. mai 2011 #18 Skrevet 10. mai 2011 Mulig jeg lever på en helt annen planet, men jeg ville aldri blitt med en fyr jeg traff på et tilfeldig sted på kaffe. Det er da ikke naturlig å stille et slikt spørsmål som åpningsreplikk til noen man ikke kjenner? Jeg tar ikke meg selv så høytidelig, så jeg hadde ikke blitt fornærmet over å bli sjekket opp på kinoen. Å ta en kaffe i full offentlighet med noen man ikke er fullstendig frastøtt av, er da virkelig ikke noen stor sak! TS, prøv å få øyekontakt med dama, før du spør, så hun ikke blir for overrasket. Og for all del bare spør i vei. Hva er det verste som kan skje? At hun blir fornærmet og prøver å drite deg ut, men da er hun vel neppe en du vil spendere kaffe på uansett?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #19 Skrevet 18. mai 2011 Vel, jeg møtte kjæresten min på denne måten. Eller, det var ikke akkurat kino - og det var ikke akkurat noen venninne-gjeng rundt meg. Men jeg stod på jobb (jobbet deltid i butikk), og han gikk tilfeldigvis forbi. Idag har vi vært sammen i et 1/2 år Du har jo uansett ikke noe å tape på det, har du vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå