AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Jeg hadde en SA for tre uker siden og for noen dager siden dukket det opp dette blanke slimet som er tegn på eggløsning. Jeg har hatt flere SA på rad og skal gå på hormontabletter samt blodfortynnende fra eggløsning, men det er litt vanskelig å vite nå som alt ble på utur.. Synspunkter noen?
Umuriel Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Det er jo anbefalt å ha en til to menstruasjoner etter en SA for å være sikker på at alt er ute. Jeg hadde en SA i november og ble gravid igjen 14 dager etterpå (feilberegnet litt, trodde EL var senere), og det har gått bra, men hadde en ganske stor og ekkel blødning i uke 6 i dette svangerskapet som kan komme av at alle rester ikke var borte, evt en tvilling som ble støtt ut. Fikk klar beskjed fra gyn om å bruke kondom etter SA til man hadde hatt minst en menstruasjon.
Klematis Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Jeg ble som Umuriel også gravid igjen 14 dager etter en SA. Jeg fikk aldri noen beskjed om at jeg måtte vente. Spurte legen spesifikt om dette, og det mente han bare var gamle retningslinjer for at en lettere skulle vite hvor langt man var på veg i neste graviditet. Når det er sagt så er det jo litt anderledes for deg som skal ta ulike medisiner i ulike deler av syklusen. Det kan jo virke som du har hatt EL allerede. Kan du ikke bare ta de blodfortynnende medisinene frem til du eventuelt får mensen? Og begynne på vanlig regime etter det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå