AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Synes du det er pent med lange negler? Har du det? Hva gjør du for å ta best vare på de? Hva slags lakk bruker du som offtest? Jeg vil la mine vokse og trenger råd. Klem
Sushi Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Har lange negler. Gjør absolutt ingenting med dem. :gjeiper: Jeg synes lange negler er pent, men ikke sånne ekstreme "heksenegler" hvis du skjønner hva jeg mener. Og så synes jeg som regel neglelakk er stygt, bortsett fra fransk manikyr (men den må være nylagt, for etterhvert begynner lakken å flasse av og det er ikke pent). 1
Fluffe Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 (endret) Pent ja. Men pga jobben min så overlever ikke lange negler lenge desverre Jeg bruker alt mulig egentlg. ps:lange tånegler er ikke pent! Endret 8. mai 2011 av mirandaa 1
Gjest Consensio Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har lange negler...eller ikke kjempelange, men lange nok. Jeg gjør ingenting med dem, aner ikke hva jeg skulle ha gjort med dem heller da jeg har null peil på sminke og andre slike jentegreier (selv om jeg er kvinne ) Spiste nesten opp neglene mine frem til for 4-5 år siden, da jeg endelig klarte å slutte å spise på dem (noe jeg har gjort siden jeg var liten)
b0blitez Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 hvis neglene er ekte, så ja - da er det fint med lange. Men hvis du skulle kjøpe falske og lime det, så er det turn off. Synes jeg da. Men ellers har jeg hørt at man skal spise mye mat med proteiner i, for at neglene skal bli sterke og lange. Også hjelper det å behandle neglene dine, fil dem og klipp neglene litt, så de ikke brekker! Det var mitt råd ihvertfall :happy:
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 Jeg synes ikke det er så pent med "neglkunst" og negler klipt i rare fasonger (sånn firkantig tupp, f.eks.). Synes det aller fineste er vanlige/mellomlange, velstelte negler, uten masse dilldall på.
muffin26 Skrevet 8. mai 2011 #8 Skrevet 8. mai 2011 Ja jeg har lange negler. Pleier å ta fransk manikyr på meg selv. Jeg pleier de meg olje, filer de. Tar panto 3 og spirulina. Noen her som har prøvd forsterkning av egne negler på salong? Hvordan blir neglene etterpå?
solkrem Skrevet 8. mai 2011 #9 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har ikke lange negler. Synes rett og slett det er upraktisk, og når de blir for lange er det ikke så fint heller. Jo mer nøytrale negler, jo finere 1
-Englefjes- Skrevet 9. mai 2011 #10 Skrevet 9. mai 2011 Jeg har ikke lange negler, både av praktiske og estetiske grunner. Jeg synes rett og slett at det er lite pent med lange negler (en liten negletupp er greit), og at påstøpte negler er veldig harry. Korte og velpleide negler (med eller uten neglelakk) er det aller peneste, synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #11 Skrevet 9. mai 2011 har akrylnegler i passe lengde (franske). synes ikke naturlige negler er pent
Carrot Skrevet 9. mai 2011 #12 Skrevet 9. mai 2011 *ler* Måtte til å måle lengden på neglene her da alle påstår jeg har lange negler, de er nå fire millimeter (det lyse ytterst på neglen) og det eneste jeg gjør er å file dem rett av i ny og ne liksom bortsett fra å klippe dem når de blir noe særlig lengre for jeg syns det er travelt med lange negler når jeg skriver mye på jobb... Når neglen treffer tastene i stedenfor fingertuppen er neglene for lange liksom :gjeiper: Jeg bruker L'Occitane handcreme, og når jeg en sjelden gang skal "pynte på de" er det med Alessandro sine produkter stort sett...
Gjest uAnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #13 Skrevet 9. mai 2011 Mine er halvlange, stikker så vidt opp over "kanten" på fingeren. Jeg syns det er finest. Har alltid en eller annen neglelakk eller fransk manikyr på, akkurat nå er de neonrosa med en svart sløyfe på tuppen. Er så streit ellers i stilen så neglene er der jeg kjører på :D Bruker olje på sidene og nederst på neglen, filer de alltid hvis de fliser seg istedet for å bite dem. Det er det eneste jeg gjør for å holde dem fine, og det funker for meg:)
Moscato Skrevet 9. mai 2011 #14 Skrevet 9. mai 2011 Jeg pleier å ha halvlange til lange. Er heldig med negler som er sterke og pene uten at jeg trenger å gjøre noe som helst med dem. Men det kommer an på hva jeg skal. Klipper neglene helt ned når jeg skal være med babyer/små barn, og i det siste har jeg vært med på å ta imot noen lam og litt diverse. Sommeren generelt er vel kanskje tiden da jeg har kortest negler, ettersom jeg fisker og klatrer og slikt.
Timseh Skrevet 9. mai 2011 #15 Skrevet 9. mai 2011 (endret) Har lange negler - ikke sånn overdrevent lange, men mellom halvlange til lange. Har aldri hatt lange negler før og har alltid fått støpt på falske negler før jeg begynte å jobbe med mat, men etter at jeg ble gravid synes jeg det er småekkelt med korte De er sterke og sunne fra naturens side Bruker enten fransk manikyr eller rødlig lakk. Tær og fingre matcher Edit: Ops, skrivefeil. Bruker ikke lik som neglelakk Endret 9. mai 2011 av HenLu
Yasi Skrevet 9. mai 2011 #16 Skrevet 9. mai 2011 Ja, jeg har endelig begynt å få litt lengde på neglene. Jeg bruker en negleforsterker fra Mavala som har gjort underverk for mine negler Ellers så prøver jeg å alltid ha på neglelakk. Min erfaring er at det forsterker neglene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå