Gjest friskus Skrevet 8. mai 2011 #1 Del Skrevet 8. mai 2011 Er det flere enn meg som blir sjenerte når dere trener på Elixia Colosseum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #2 Del Skrevet 8. mai 2011 Nei, synes det bare er koselig at dere jentene titter på meg og de andre guttene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest friskus Skrevet 8. mai 2011 #3 Del Skrevet 8. mai 2011 Nei, synes det bare er koselig at dere jentene titter på meg og de andre guttene. Det er ikke det jeg mener. Det er så kvalmt med alle guttene som stirrer!!!!!!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Del Skrevet 8. mai 2011 Det er ikke det jeg mener. Det er så kvalmt med alle guttene som stirrer!!!!!!!!!!!!!!! Da skal jeg melde meg inn der, synes det har vært lite stirring i det siste. Hvor mye koster det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #5 Del Skrevet 8. mai 2011 Det er ikke det jeg mener. Det er så kvalmt med alle guttene som stirrer!!!!!!!!!!!!!!! Trodde damer ønsket å bli sett jeg.. hvordan går du kledd da? Hvis du har veldig tettsittende så blir det vel mer stirring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest friskus Skrevet 8. mai 2011 #6 Del Skrevet 8. mai 2011 Da skal jeg melde meg inn der, synes det har vært lite stirring i det siste. Hvor mye koster det? 1800 for de første to måneder.. Så koster det 769,- i måneden.. SYKT dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest friskus Skrevet 8. mai 2011 #7 Del Skrevet 8. mai 2011 Trodde damer ønsket å bli sett jeg.. hvordan går du kledd da? Hvis du har veldig tettsittende så blir det vel mer stirring. Av KJEKKE gutter ja... Men det er så mange stygge og ekle mannfolk der. GRØSS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #8 Del Skrevet 8. mai 2011 1800 for de første to måneder.. Så koster det 769,- i måneden.. SYKT dyrt Trener på fitness xpress lengre nedi veien. 299 første 9mnd, så 199 og ingen binding Og mindre kjøttmarked-vibber. Ulempen er ingen gruppeøvelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #9 Del Skrevet 8. mai 2011 Av KJEKKE gutter ja... Men det er så mange stygge og ekle mannfolk der. GRØSS! Sånn er det jo bare. Mindre pene damer kikker jo også på kjekke mannfolk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #10 Del Skrevet 8. mai 2011 Så glad jeg er for å ha gratis trening på treningssenter via jobben...og kan trene så mye jeg vil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest friskus Skrevet 8. mai 2011 #11 Del Skrevet 8. mai 2011 Sånn er det jo bare. Mindre pene damer kikker jo også på kjekke mannfolk. ÆSJ. Du er sikkert en av dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #12 Del Skrevet 8. mai 2011 1800 for de første to måneder.. Så koster det 769,- i måneden.. SYKT dyrt Noen steinkast unna ligger jo Artesia - der koster det 47 000 første året, og 12 000 i året etter det. DA snakker vi SYKT dyrt. Elixia Colosseum er jo bare et par tusenlapper mer i året enn andre steder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #13 Del Skrevet 8. mai 2011 ÆSJ. Du er sikkert en av dem Hehe, nei jeg er en av de som naturen har vært snill mot og som blir kikket på av både pene og mindre pene damer (og tilsynelatende hetero menn!). Jeg bebreider ikke de mindre pene for at de kikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #14 Del Skrevet 8. mai 2011 Skal man ikke kunne se på folk lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #15 Del Skrevet 8. mai 2011 Av KJEKKE gutter ja... Men det er så mange stygge og ekle mannfolk der. GRØSS! Fant frem igjen dette kommentar-innlegget jeg leste en gang som forklarer hvorfor tankegangen din er en smule dobbeltmoralsk. Konteksten er Aulies forsøk på å posere som sexy men fortsatt tatt seriøst. Litt langt men sabla godt skrevet. Aulie prøver å bli tatt på alvor OG være dejlig. Dette er i grunnen sakens kjerne: Noen kvinner sender signaler om å være parringsklare (les: å virke sexy) samtidig som de lurer på hvorfor menn som oppfatter disse signalene om parring ikke klarer å forholde seg til denne kvinnen uten å tenke på reproduksjon. Noen kvinner ønsker gjerne begge deler, og føler seg diskriminert hvis de ikke får i pose og sekk. “Hvorfor kan ikke jeg få gå i miniskjørt og utringet genser uten at å få slibrige kommentarer slengt etter meg?” Dette kan misforstås som kvinnefrigjøring: Å sende parringssignaler uten at noen oppfatter disse signalene som relaterte til sex, unntatt selvfølgelig den eller de som kvinnen ønsker å sende disse signalene til. Nevnte misforståtte kvinne fantaserer om en verden hvor hun kunne ha sex når hun vil, uten å nødvendigvis måtte bli gravid. De vil ha muligheten til å flørte med vakre, fremmede menn og ha uhemmet sex med den av dem de velger ut, mens de andre gutta står igjen med hakaslepp, men de ønsker samtidig/etterpå å ikke bare bli sett på som sex-objekt av de andre menneskene. De vil gjerne vekke reproduksjonsfølelsen i menn, de vil gjerne være sex gudinner, og gjør mange merkelige stunts slik som plastisk operasjon, botox, bruker push-up BH og spanderer mange penger, tårer og svette på slanking og KK, men hvorfor? -for sex! Den mest basale og dyptgående årsaken til at kvinner er så opphengte i å virke attraktive og sexy er jo nettopp for å kunne få velge og vrake blant parringsklare og virile menn. Sex. Kvinner i reproduktiv alder fantaserer gjerne om å være Carrie mens de ser på Sex-og-singelliv, hvis popularitet ligger i at kvinner føler seg “frigjorte” i 50 minutter. Samtidig er det sååå frustrerende vanskelig å bli tatt på alvor dersom man sender signaler om å være parringsklar! Men dersom man bryter det ned til noe så enkelt som biologi er det mye lettere å se hvorfor dette er et udødelig tema som aldri kommer til å løses. Mennesker er seksuelle vesener, og reproduksjon kommer alltid til å oppta kvinner så vel som menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #16 Del Skrevet 8. mai 2011 Trener på fitness xpress lengre nedi veien. 299 første 9mnd, så 199 og ingen binding Og mindre kjøttmarked-vibber. Ulempen er ingen gruppeøvelser. savner litt kjøttmarked på fitness jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #17 Del Skrevet 8. mai 2011 savner litt kjøttmarked på fitness jeg.. Gi signalement og tidspunkt så kan jeg møte opp for å stirre på deg jeg.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå